АІ в бізнесі

Як штучний інтелект впливає на діджитал-маркетинг

З розвитком технологій і більш широким використанням цифрових платформ маркетингова тенденція у цифрових медіа останнім часом демонструє експоненціальне зростання. Ця форма маркетингу з використанням платформ соціальних мереж називається цифровим маркетингом (діджитал-маркетингом).

Аналітики виділяють кілька основних маркетингових тенденцій, пов’язаних з ШІ, які розвиваються зараз, а також збережуть свою актуальність у майбутньому і принесуть компаніям величезні прибутки.

Оцінка клієнтів

В даний час ключем до продажу або розширення бізнесу є розуміння клієнта. Оцінка споживача і його розвага, а не постійна спроба продати, є ключем до побудови довгострокових відносин з покупцем і будуть в тренді у майбутньому.

При оцінці клієнтів можна виділити три ключові моменти:

  • поліпшення залучення і утримання клієнтів;
  • оптимізація якості обслуговування клієнтів, зниження витрат;
  • детальна оцінка проектів, що впливають на клієнтів.

Коли на ринку існує безліч варіантів вибору кожного продукту, важливо розуміти демографію клієнтів і надавати їм більшу цінність, щоб конкретна компанія могла залишатися у їх пам’яті протягом більш тривалий період часу і збільшувати продажі. Для багатьох підприємств ключ до успіху буде полягати у виробленні правильної стратегії шляхом визначення потреб і вимог клієнта, а потім надання їм значної безкоштовної інформації (впізнаваність бренду).

Штучний інтелект і машинне навчання для маркетингу

ШІ у цифровому маркетингу грає життєво важливу роль у подоланні розриву між аналітикою даних і тим, як ці стратегії використовувалися для надання релевантного контенту аудиторії. Штучний інтелект використовує величезний обсяг даних і перетворює їх у маркетингову аналітику, допомагаючи підприємствам залучати більше потенційних клієнтів і націлюватися на більш цільових клієнтів.

Є кілька способів використовувати ШІ для маркетингу:

  • прогноз продажів: ШІ збирає дані з електронних листів, дзвінків, зустрічей формує контент для майбутніх кампаній, щоб збільшити продажі;
  • виявлення тенденцій. Використовуючи великий обсяг персоналізованих даних, ШІ шукає напрямки в Інтернеті і створює контент, щоб викликати інтерес до конкретного продукту для своїх клієнтів;
  • програмування таргетингу AD: за допомогою даних, зібраних у файлах cookie з відвіданих сайтів, ШІ може націлюватися на людину, яка відповідає бізнес-критеріям рекламодавця. Критерії можуть бути будь-якими, починаючи від віку, статі, місця розташування та інших чинників. Прекрасним прикладом такого орієнтування є реклама у Facebook.
  • чат-боти: відмінний приклад ШІ – це чат-боти, які працюють за принципом заздалегідь заданих повідомлень у відповідь на потенційні питання;
  • маркетингова хмара і автоматизація електронної пошти: відправка цільових листів клієнтам за допомогою інструментів автоматизації електронної пошти відома як e-mail маркетинг. Автоматизація електронної пошти має певні переваги, оскільки економить певну частину часу, дозволяючи краще зрозуміти демографічні дані клієнтів і відповідно оптимізувати бізнес.

Існує чотири типи електронного маркетингу:

  • транзакційні електронні листи. Електронні листи з транзакціями відправляються клієнтам індивідуально або у якості підтвердження покупки, або у якості привітального листа, що відправляється при реєстрації на певному веб-сайті.
  • інформаційні листи. Ці електронні листи орієнтовані на рекламні пропозиції або містять інформацію про майбутній захід з чітким закликом до дії (CTA), який часто спонукає клієнтів відвідати цільову сторінку.
  • електронний інформаційний бюлетень. Цей вид інформаційного бюлетеня містить короткий виклад недавно створеного контенту із закликом до дії. Як правило, в цих листах дається привабливий заголовок або зображення, щоб зробити їх більш привабливими.
  • оновлення продукту. Ці листи зазвичай розсилаються цільовим клієнтам, щоб вони дізналися про нові продукти або послуги певного бренду. Вони приваблюють потенційних клієнтів і призводять до збільшення продажів, тому ця форма маркетингу знаходиться у тренді, оскільки вона зростає у геометричній прогресії.

Збільшення брендингу за рахунок мікровідеоконтенту

Мікровідеоконтент стрімко зростає через збільшення навантаження на аудиторію.

У міру збільшення навантаження на аудиторію, ступінь утримання аудиторії різко знижується, і клієнти люблять дивитися контент на ходу. Зростаюча тенденція до створення мікровідео призвела до того, що бренди стали випускати короткі відеоролики тривалістю 30-60 секунд. Ці відеоролики розважають аудиторію і одночасно інформують її про продукти, що призводить до продажів.

Лідери думок

Оскільки все більше і більше брендів розвиваються на цифровому ринку, попит на кваліфікованих контент-стратегів буде рости. Саме вони мають творчі здібності і відповідають за створення інноваційних мікровідео для підвищення впізнаваності бренду. Відомо, що бренди витрачають майже 25% свого маркетингового бюджету на лідерів думок (інфлюенсерів), і ця сума постійно зростає. Довіра впливових осіб до певного продукту збільшує продажі безпосередньо без необхідності витрачати мільйони на рекламні платформи, які постійно оновлюються.

Регулярні оновлення та оптимізація рекламних платформ призводять до збільшення витрат на рекламний бюджет без безлічі корисних цільових потенційних клієнтів. Цільова рентабельність інвестицій і довгострокові відносини з лідерами думок будуть актуальною тенденцією у 2021 році і будуть експоненціально зростати у найближчому майбутньому. Компанії, які швидко адаптуються до цих методів, отримають зростання прибутку і більш високу рентабельність інвестицій.