АІ в бізнесі

Як Danone та Ingredion підтримують стійке сільське господарство

сільське господарство

За даними агентства Ceres, на світовий харчовий сектор припадає 70% планетарного споживання прісної води. За оцінками ООН, попит на воду до 2030 року буде на 40% більше, ніж пропозиція. Зміна клімату та збільшення населення також позначаються на джерелах води. Ceres зазначає, що нераціональні методи ведення сільського господарства – використання надлишків добрив і пестицидів та інтенсивна обробка ґрунту – забруднюють воду і розмивають ґрунт. Саме тому сталий розвиток сільського господарства має величезне значення в сучасному світі, і великі компанії беруть участь в розвиток подібних технологій.

Danone North America та Ingredion взяли на себе зобов’язання щодо поліпшення раціонального використання водних ресурсів та впровадження стійких методів ведення сільського господарства на більш ніж 1 млн акрів землі у рамках програми Ceres and World Wildlife Fund AgWater Challenge. Кампанія AgWater Challenge, запущена у 2016 році, спонукає великі компанії, що виробляють продукти харчування і напої, приділяти більше уваги споживанню води. За умовами своїх нових зобов’язань Danone North America зосередила свої зусилля на зростаючому на землі кормі для молочних корів і мигдалі, а Ingredion концентрується на кукурудзі, тапіоці, картоплі, бобових та стевії.

Компанія Danone North America поставила перед собою мету з підтримки здоров’я ґрунту і водних ресурсів на 18 тисячах додаткових акрах у Сполучених Штатах до 2025 року, як доповнення до раніше взятих зобов’язань на 82 тисячах акрів. Молочні корми та мигдаль складають найбільшу частку ризиків Danone, пов’язаних з водою. Компанія працює з неурядовими організаціями з підтримки водозбірних басейнів з високим ризиком водокористування.

За програмою AgWater Challenge компанія Ingredion до 2027 року впровадить методи регенеративного землеробства на 500 тисячах акрів кукурудзи, тапіоки, картоплі, бобових та стевії, вирощуваних у вододілах високого ризику. До 2030 року площа посівів складе 1 млн. акрів. Ingredion також надає технічну допомогу і навчання фермерам, працює над розробкою стандарту регенеративного сільського господарства для харчової промисловості й виробництва напоїв до 2022 року. Компанія вже приєдналася до Цілей сталого розвитку Організації Об’єднаних Націй і сподівається виконати їх до 2030 року. У список завдань входять: зусилля по збереженню води у 100% спільнот з надзвичайно високим рівнем водного стресу і здійснення зусиль щодо збереження води.

Інші відомі бренди також вступили у партнерські відносини з групами з охорони навколишнього середовища і сталого розвитку. Наприклад, Tyson працює з Фондом захисту навколишнього середовища (Environmental Defense Fund) над ініціативою щодо раціонального використання земель, яка дозволить м’ясній компанії скоротити споживання води і викиди парникових газів, а також допомогти фермерам виробляти більше продуктів харчування. Згідно з опитуванням Informa’s NEXT Data & Insights, опублікованому в Food & Beverage Insider, 65% споживачів важливо, яка компанія вирощує продукти і як вони були приготовлені. Це робить водне господарство і сільське господарство двома потужними важелями впливу, за допомогою яких компанії, що виробляють товари народного споживання (CCG), можуть вирішити як проблеми споживачів, так і проблему стійкості.

Наприклад, хімічний концерн BASF підсилює свою діяльність в області досліджень і розробок у стійких сільськогосподарських інноваціях, щоб допомагати фермерам подолати екологічні та економічні проблеми, а також задовольняти попит споживачів на продукти харчування, вироблені більш раціонально. До 2030 року більше 30 великих науково-дослідних проектів доповнять пропозицію BASF по насінню і засобам для обробки насіння, хімічним і біологічним рішенням, а також цифровим послугам. Таким чином, потенційний потенційний обсяг продажів компанії досягне 7,5 мільярдів євро. У 2020 році концерн витратив 840 мільйонів євро на дослідження і розробки у галузі сільськогосподарських рішень, що становить близько 11% від продажів сегмента. У поточному році компанія продовжує інвестувати у сільськогосподарські дослідження і розробки.