Розумне місто

У Сіані почав працювати «розумний» офіс з надання державних послуг

У столиці китайської провінції Шеньсі, місті Сіань, запустили єдиний державний сервіс для обслуговування громадян. В офісі можна отримати всю необхідну інформацію та документацію по соціальним виплатам, прибуткам, податкам, роботі комунальних служб і інші відомості, які стосуються взаємодії громадян і держави.

Плюс програми полягає в тому, що тепер всі урядові департаменти мають доступні для партнерів бази даних, наприклад, служба соціального захисту населення та пенсійний фонд можуть брати один у одного необхідну інформацію про жителів міста для нарахування виплат або допомоги. Ці ж опції доступним і іншим соціальним державним організаціям. Близько 70% документальних послуг міських установ тепер можна буде отримати в одному офісі.

Муніципальний уряд Сианя стверджує, що автономна інтелектуальна онлайн-програма більш, ніж наполовину скоротить кількість необхідних документів для отримання соціальних послуг. Ініціатива впроваджується з метою розвитку концепції «розумного» міста в Китаї. Передбачається, що подібна система знищить комунікаційний бар’єр між соціальними організаціями та мешканцями міста, заощадить час, який витрачає середньостатистичний китаєць на отримання довідок, дозволів або фінансово-підтверджуючих документів, а також усуне інформаційну ізоляцію у державному секторі.

Тепер городянам не потрібно буде звертатися в різні установи, щоб замовити довідку або отримати копію важливих документів. Заступник директора бюро великих даних Сианя Бо Вей (Bo Wei) повідомив, що запуск рішення усуне проблему повільного відгуку і неефективності надання послуг. Подібна ініціатива дозволить створити єдину систему державних служб, яка стане моделлю інтелектуального адміністративного процесу та частиною стратегії перетворення Сіаня на розумне місто.

Інтелектуальний додаток для міських служб було випущено у березні цього року, з моменту запуску в системі зареєструвалося 500 організацій. У багатолюдних місцях міста функціонують автомати самообслуговування (для замовлення послуги) і поштові скриньки, в які жителі міста можуть помістити своє звернення для оформлення замовлення і подальшої доставки документів по звичайній пошті.

Додаток буде підключено до національної та провінційної платформі адміністративного обслуговування до кінця 2019 року. Для підвищення комфорту громадян програма буде працювати за стандартом надання послуг: на прийом однієї людини виділяється 15 хвилин. Половина послуг із запропонованих вже доступні, інші будуть доступні до кінця 2020 року. Людям, які потребують посередницьких послуг, уряд Сианя пропонує скористатися онлайн-версією сервісу, при цьому необхідний документ буде висланий клієнту на пошту.

На думку чиновників, створення такого сервісу буде сприяти розвитку здорової конкуренції між державними підприємствами і соціальними службами.