Розумне місто

У Джорджії тестують автономну транспортну інфраструктуру

Лабораторія інфраструктурних автомобільних технологій (iATL) в Альфаретта (США, штат Джорджія) надає автовиробникам, операторам стільникових мереж, компаніям-виробникам пристроїв управління рухом і виробникам напівпровідників простір для створення, розробки і тестування додатків безпеки транспортних засобів в реальних умовах.

Ініціатива спрямована на вирішення основних проблем і усунення збоїв в роботі автономних транспортних засобів. Очікується, що система допоможе транспорту підтримувати взаємозв’язок зі світлофорами. Тестовий простір iATL має площу 4400 кв.футов і оснащений десятками різних типів електронних пристроїв, які контролюють роботу світлофорів, маяків безпеки шкільної зони, електронних пішохідних переходів. У цьому тестовому просторі виробники транспортних засобів зможуть перевірити роботу додатків для забезпечення безпеки, які взаємодіють з «розумними» пристроями iATL, а оператори – якість свого зв’язку.

Після перевірки в iATL автовиробники здійснять на вулицях Альфаретта перше велике розгортання технології інфраструктури підключених транспортних засобів, використовуючи одночасно всі види комунікацій – 4G LTE, мобільний зв’язок, C-V2X, DSR і т.д. Президент Applied Information Inc.Брайан Малліган (Bryan Mulligan) заявив, що iATL, нарешті, дозволить втілити концепцію автономної транспортної інфраструктури. Це не просто тестовий майданчик, а екосистема з 125 пов’язаних між собою перехресть для відпрацювання реальних ситуацій в міському середовищі.

Відкриття почалося з семінару, на якому була презентована політика роботи та план по підключенню «розумних» автомобілів до інтелектуальної інфраструктурі. У зустрічі взяли участь міські чиновники, оператори зв’язку, виробники транспортних засобів, власники послуг мережі та керівники технологічних компаній. Джорджія стала першим штатом, в якому представлена ​​ця критично важлива технологія. Вона має велике значення для національної економіки, а також для безпеки населення. Лабораторія інфраструктурних автомобільних технологій фінансується з приватних джерел, а також підтримується місцевим урядом. Безпека дорожнього руху має вирішальне значення для формування інфраструктури «розумного» міста, в тому числі для більш швидкого впровадження технології підключених транспортних засобів, формування інтелектуального автопарку.