АІ в бізнесі

У Бразилії відкривається навчальний центр штучного інтелекту

iFood, Доставка еды, ИИ, Стартап, Технологии

Бразильський стартап iFood, власність технологічної компанії Movile, надихаючись прикладом конкурентів, зробив ставку на інновації. Керівництво організації оголосило про запуск «академії» штучного інтелекту, в якій навчатимуть тонкощам використання AI і основам логістики.

Що спільного у таких гігантів сервісу доставки їжі, як GrubHub (США), Delivery Hero (Німеччина) і Doordash (США)? Кожна з них використовує найостанніші технологічні розробки для забезпечення клієнтів якісними і смачними стравами, при цьому хедлайнери галузі дотримуються строгих часових рамок доставки. iFood не відстає від всесвітньо відомих сервісів, і покладає великі надії на свою «AI-академію».

У відкриття навчального центру з питань штучного інтелекту стартап планує інвестувати 20 мільйонів доларів. Передбачуваний штат співробітників до кінця року складе 100 осіб, в програмі навчальних курсів передбачені заняття по машинному навчанню, глибокому навчанню, когнітивним наукам і логістиці. Головним науковим співробітником центру призначений Сандор Каетано (Sandor Caetano), голова бразильського віртуального банку Nubank (найбільша віртуальна фінансова організація в Латинській Америці). Раніше Каетано керував науковою програмою, присвяченою сучасним банківським системам. Фінансист планує організувати співпрацю з інноваційним центром Onovolab, який займається підтримкою бразильських підприємців і технологічних стартапів.
В рамках першого раунду фінансування компанія iFood отримала 500 мільйонів доларів. Аналітики вважають, що це найбільший капітал, коли-небудь залучений латиноамериканським стартапом. За обсягом інвестицій з ним може зрівнятися тільки фінансування фітнес-платформи Gympass. Серед всіх стартапів Бразилії частка iFood становить 86%.

Сьогодні iFood працює у 480 бразильських містах, співпрацює з 50 тисячами ресторанів, а у службі доставки налічується 120 тисяч водіїв. За офіційними даними, стартап перевершує навіть бразильський Uber Eats (ця компанія доставки їжі зараз посідає друге місце у рейтингу). Щомісячна кількість замовлень складає 17,4 мільйона (в середньому 390 тисяч в день), це на 130% перевищує показники минулого року.

За даними Forbes, iFood і раніше використовував технології штучного інтелекту для поліпшення якості обслуговування. Тепер компанія має намір залучати молодих фахівців з місцевих університетів для подальших розробок у сфері AI.

Особливі очікування компанія-власник стартапу покладає на інтелектуальні рішення, орієнтовані на споживача. Наприклад, панель інструментів iFood у ресторані дозволить власникам бізнесу використовувати дані про попередні замовлення для формування персональних пропозицій. «Розумна» система також розробить оптимальний маршрут доставки, зробить вибірку по місяцях, днях, часу замовлення і іншим параметрам.

Крім iFood, Movile фінансує платіжну систему Zoop, додаток для продажу квитків Sympla і дитячу ігрову платформу Playkids.