АІ в бізнесі

Тренди 2020 року в eCommerce-design

eCommerce, Активность покупателей, Инклюзивный интерфейс, Лояльность, Рітейл

Експерти інтернет-видання PracticalEcommerce провели інтерв’ю з 20 фахівцями в сфері електронної комерції, які поділилися основними тенденціями в дизайні в 2020 році. Подібне опитування дозволило сформувати більш осяжні рекомендації для дизайнерів і маркетологів, дотримуючись яких можна збільшити активність покупців і домогтися лояльності клієнтів. Крім великого шрифту, використання популярних шаблонів сайту і CSS-фреймворків, експерти радять використовувати режим відключення яскравості дисплея (темний режим або Dark Mode), простий макет з великою кількістю вільного місця і інклюзивний інтерфейс.

Dark Mode (Темний режим)
Темний режим перемикає фон мобільної операційної системи на чорний, знижуючи навантаження на очі, а також дозволяє мобільним пристроям краще пристосовуватися до умов освітлення (оскільки чорні пікселі на мобільному телефоні відключені). Dark Mode також продовжує термін служби акумулятора. Раніше в 2019 році компанія Apple презентувала «темний режим» в iOS 13. А компанія Google додала темний режим в операційну систему Android 10. Після цього розробники мобільних додатків, дизайнери соціальних мереж і практично всі дизайнерські співтовариства презентували версії додатків або сайтів в «темному режимі».

Максим Рудаковський (Maksim Rudakouski), провідний розробник призначеного для користувача інтерфейсу в європейській компанії з розробки програмного забезпечення Smartym Pro переконаний, що темний режим стане «всюдисущим» до 2020 року, він «захопить» веб-сайти безлічі компаній ритейл-галузі, а також частково – додатки e-commerce. Перевірити теорію дуже просто: вже сьогодні на сайтах популярних брендів можна побачити перемикачі в режим відключення яскравості дисплея.

Інклюзивність
У 1990 році в США був прийнятий закон про інвалідів, згідно з яким люди з інвалідністю повинні отримувати від держави, громадських організацій і роботодавців допомогу, підтримку і доступність усіх громадських послуг. У той же рік була винайдена Всесвітня павутина. Однак в 1990 році лише 15% американців мали вдома персональний комп’ютер, а люди з інвалідністю не могли користуватися Інтернетом, оскільки всі існуючі тоді сайти були не пристосовані для них. В даний час, коли кількість брендів збільшилася в сотні разів, компанії стикаються з судовими позовами, які стверджують, що їх контент недоступний.
Щоб уникнути конфліктів з користувачами з інвалідністю, компанії прагнуть створити інклюзивний дизайн сайтів навіть в тому випадку, коли доводиться жертвувати концепцією зображення або контрастом. Більшість інклюзивних критеріїв не впливають на призначений для користувача досвід і не обмежують креативність дизайнера. Дотримуючись такої стратегії, бренди збільшують клієнтський охоплення і уникають судових розглядів.

Мінімалізм
Деякі сайти електронної комерції прагнуть спростити або мінімізувати навігацію і макет сайту, роблячи акцент на функції і можливості продукту, а не на використання безлічі фільтрів і віджетів (так званий «нав’язливий дизайн»). Зараз актуальні: велика кількість порожнього простору, великі шрифти і проста навігація. Найбільш прогресивні в цьому відношенні рітейлери лікарського канабісу, підкреслює Джиммі Дюваль (Jimmy Duvall), директор відділу контролю виробництва компанії BigCommerce. Мінімалізм в дизайні і спрощення навігації створюють ефект «свободи».

Контент-орієнтований дизайн
Спрощення дизайну сайту називають контент-орієнтованим дизайном. Такий сайт надає інформацію, необхідну покупцям для пошуку товарів і їх покупки. Наприклад, бренд Maison Ullens прив’язав до привабливих фотографій товарів в своєму лукбуке посилання на сторінки інтернет-магазину з докладним описом. Це стимулює відвідувачів робити покупку, не йдучи з сайту.