АІ в бізнесі

Терміни доставки скорочуються: логістичний прогноз на 2020 рік

Як змінився процес виконання замовлення і як він буде виглядати в найближчому майбутньому? Споживачі тільки виграють, оскільки основні роздрібні платформи продовжують боротися за свою частку ринку. А клієнти отримують більш швидку доставку товарів по унікальному «плану гри» рітейлерів в боротьбі за рейтинги і лояльність замовників.

Запуск Amazon Prime значно поліпшив логістику і процес виконання замовлень, і зараз всі великі рітейлери слідують цьому прикладу. Зміни в термінах поставки почали відбуватися протягом всього 2018 року і ця трансформація буде тривати і в 2020 році, підкреслюють експерти.

Target, Walmart, а тепер і інші рітейлери, такі як Best Buy, починають швидше доставляти замовлення. Підвищений попит клієнтів на більш швидку доставку привів до появи різних технологічних компаній для задоволення потреб. Але оскільки терміни доставки стають все коротшими, що очікує галузь в майбутньому році?

Дводенна доставка
Не так давно Amazon вразила світ роздрібної торгівлі та електронної комерції своєю новиною про дводенну доставку для членів Amazon Prime. Це стало приємним сюрпризом для споживачів, які звикли отримувати свої замовлення протягом трьох-п’яти або навіть семи-десяти днів. Amazon вдалося скоротити час доставки, інвестуючи в ланцюжок поставок і розвиток технологій. Тоді виникла проблема: як іншим рітейлерам конкурувати з такою швидкою доставкою?

Тепер такі платформи як Target і Walmart успішно реалізували стратегію Amazon і почали конкурувати між собою, намагаючись випередити лідера галузі.

Зміни в логістиці в 2019 році
Amazon, Target і Walmart продовжують боротися за місце лідера в електронній комерції. На початку 2019 року Target ввела доставку «в той же день» в певних містах США. За нею послідували Amazon і Walmart, які зробили аналогічні заяви. Amazon оголосила, що відвантаження для клієнтів Prime переміститься з дводенною доставки на одноденну. З того часу ритейлер зробив 10 мільйонів операцій. Компанія Walmart повідомила, що безкоштовна доставка «на наступний день» буде доступна для всіх товарів і не вимагатиме від клієнтів сплати членського внеску.
У вересні 2019 Walmart оголосила, що доставка «в той же день» буде розгорнута в 200 зонах метро. Amazon і Target відреагували зміною вартості. Amazon знизила оплату за програму Amazon Fresh, а Target додала необмежену безкоштовну доставку «в той же день» для передплатників Shipt за 99 доларів в рік.

Існують також компанії, наприклад, Instacart, які надають послугу покупки кур’єром товару для конкретного клієнта «день у день». Споживач, так чи інакше, залишається у виграші, проте є прихована проблема, яка гостро проявиться в 2020 році: у швидкості здійснення доставки є межа.

Експерти прогнозують, що в 2020 році «доставка в той же день» стане нормою для виконання замовлень, особливо у Amazon, Target і Walmart. Платформи сповнені рішучості надати найшвидший сервіс, щоб завоювати клієнтів. Вони мають намір зробити це за допомогою прогнозної аналітики. Менш реалістичний, але не нездійсненний прогноз – доставка протягом години, хоча б в районах, розташованих біля метро.

Технології, які будуть використовувати логістичні компанії для виконання доставки:

  • дрони;
  • автономні автомобілі;
  • роботизовані кур’єри.