АІ в бізнесі

Sympa – ідеальний інструмент організації роботи HR

З часу заснування у 2005 році Sympa пройшов шлях від ідеї про формування ідеального інструменту оптимізації роботи персоналу до повноцінного кадрового рішення. В даний час Sympa пропонує клієнтам кілька пакетів послуг: відстеження і масштабування управління людськими ресурсами, пошук і розвиток талантів, HR-аналітику, конектори для підключення до локальних мереж.

У більш широкому сенсі Sympa – це програмне забезпечення, яке гарантуватиме безпеку даних в рамках будь-яких операцій, пов’язаних з управлінням персоналом. HR-інструменти системи призначені не тільки для полегшення робочого навантаження HR-фахівців, а й для масштабування бізнесу, спрощення бізнес-процесів. Всі пакети послуг Sympa об’єднує те, що вони комплексні і повністю настроювані. Їх застосування дає HR-департаменту чітке бачення даних про співробітників, автоматизує повсякденні процеси управління персоналом і інтегрується з будь-яким програмним забезпеченням, яке існує в компанії.

Конектори для підключення до локальних мереж дозволяють створити блок даних будь-якого обсягу на одному комп’ютері і перенести його на будь-який комп’ютер, підключений до мережі. Це гнучке API дає можливість ввести дані один раз, після чого вся система автоматично адаптується до виконання необхідного завдання, наприклад, для розрахунку заробітної плати, обліку робочого часу, планування робочого графіка або розрахунків по відрядженням. Дані також можна імпортувати через CSV або в форматі XML.

До 2019 року продажі Sympa за межами Фінляндії збільшилися на 45%. В даний час Sympa використовують компанії Napatech, Lindex, Varma, Inspecta, Falc, Sabis, Matrix Fitness, CTS Group, EuroDev і багато інших. Географічне охоплення рішення: Швеція, Нідерланди, Данія, Норвегія, Фінляндія. Загальна кількість персоналу компанії, який працює за межами внутрішнього ринку Фінляндії, збільшилася з 8 до 45 осіб за два останні роки. Оборот Sympa в 2019 році склав 10 мільйонів євро, а зростання продажів за останні три місяці наближається до 100% завдяки новим проектам для компаній, які працюють в державному секторі. У 2019 було підписано 140 контрактів з новими клієнтами, в тому числі з компаніями Oatly, The North Alliance і Byggmax.

Sympa став постачальником програмного забезпечення для компаній середнього масштабу, ПЗ якого дозволяє обробляти навіть міжнародні HR-процеси, а також першою системою управління персоналом, яка уклала партнерські угоди з такими постачальниками послуг електронного підпису, як Scrive, DocuSign, Verified і Assently.