АІ в бізнесі

Стартап SouSmile отримав 10 мільйонів доларів на розвиток

Фото: SouSmile

SouSmile є стоматологічної компанією, що базується у Сан-Паулу. Вона залучила 10 мільйонів доларів в останньому раунді фінансування від Global Founders Capital, Kaszek Ventures та Canary, в результаті чого загальна сума фінансування склала 11,4 мільйона доларів. Стартап реалізує на бразильському ринку невидимі елайнери і відбілюючі гелі через мережу роздрібних магазинів в торгових центрах Сан-Паулу і Ріо-де-Жанейро.

З урахуванням кризи роздрібної торгівлі, обумовленою пандемією коронавірусу, стартап SouSmile має намір охопити такий сегмент бразильського ринку, як ортодонтія. На прийомі у ортодонта в SouSmile клієнту роблять панорамний рентген щелеп, 3D-сканування і повне клінічне обстеження ротової порожнини. Подальший процес включає в себе відвідування клініки раз на два місяці і коштує приблизно 1000 доларів, що на 60% дешевше, ніж такі самі процедури в інших країнах або елітних клініках Бразилії. Курс лікування від SouSmile буде швидким і буде тривати від 3 до 9 місяців.

У найближчі тижні і місяці SouSmile очікує зниження кількості відвідувачів роздрібних магазинів. Однак компанія сподівається, що, оскільки бізнес ще порівняно молодий (2 роки), ці макропоказники не зроблять значного впливу на підсумкові показники у середньостроковій і довгостроковій перспективі. За рік у Бразилії послугами ортодонта користується близько 2 мільйонів людей. Тут один з найбільших ринків ортодонтії у світі, проте невидимі елайнери тут використовують менше 2% жителів (через високі ціни). Для порівняння: у США елайнери носить 40% клієнтів клінік ортодонтії.

З огляду на те, що бразильці приділяють велику увагу зовнішності, SouSmile зробила ставку на цей сегмент ринку і не прогадала: тільки за 2019 рік надійшло 10 тисяч запитів на елайнери і послуги ортодонта. У своїй роботі SouSmile орієнтується на великі світові стоматологічні компанії. Наприклад, на відому в США компанію SmileDirectClub, що надає послуги випрямлення зубів і зібрала 440 мільйонів доларів фінансування. Широку популярність бренду принесла реклама у профілях американських Instagram-знаменитостей, які самі були наочним прикладом ефективності роботи компанії. SouSmile також більш орієнтована на брендинг, ніж на косметичні препарати.

Поки що стартап стикається з такими проблемами, як дороге і складне виробництво, а також витрати на роздрібну реалізацію своєї продукції (враховуючи свою популярність на місцевому ринку). SouSmile не єдиний латиноамериканський стартап, який працює над вирішенням проблеми з елайнерами. У нього є конкурент – мексиканський проект Moons, що поставляє аналогічний продукт за тією ж вартістю, і застосовує 3D-друк для виготовлення своїх елайнеров. Компанія Moons націлена на ринок Латинської Америки і вже відкрила 18 точок продажів у Мексиці та Колумбії.