АІ в бізнесі

SmartMail від Ushur: додаток для автоматичної обробки електронних листів

Автоматизация, SmartMail, Ushur

Ushur, ведуча платформа автоматизації, що використовує штучний інтелект для трансформації робочих процесів і комунікацій, оголосила про випуск програми SmartMail. Це хмарний сервіс, який працює з системами CRM і автоматизує обробку вхідних повідомлень електронної кореспонденції і вкладень. Він оптимальний для використання в службі по роботі з персоналом або відділі кадрів, а також в будь-якому відділі компанії, співробітникам якого доводиться щодня виконувати завдання, що повторюються.

Для компаній, які вручну обробляють вхідну електронну пошту за допомогою служби підтримки або контакт-центру, SmartMail є геніальним рішенням – штучний інтелект дозволяє маршрутизувати пошту, автоматично відповідати на запити і витягувати важливу інформацію з тексту повідомлення. Таким чином, компанія оптимізує робочий процес і швидше дає зворотний зв’язок клієнтам.

Незалежно від того, хто є відправником листа, служба підтримки, IT-відділ і відділ кадрів повинні своєчасно на них реагувати. Однак через те, що в поштові скриньки компаній регулярно приходять тисячі листів, утримання персоналу, необхідного для обробки всієї маси кореспонденції, обходиться дорого. Вручну перевіряти кожен лист і вкладень з метою розподілу по відділах вкрай неефективно за витратами робочого часу. Використовуючи SmartMail, компанія значно скорочує час обробки кореспонденції, одночасно покращуючи якість обслуговування клієнтів і знижуючи операційні витрати до 85%.

При виконанні складних сценаріїв використання, пов’язаних з отриманням даних і внесенням інформації у внутрішні системи, користувачі сервісу отримують значну віддачу від інвестицій. Завдяки унікальній архітектурі програми, що використовує когнітивну класифікацію і «розумне» вилучення даних, сервіс працює без втручання зі сторони. Якщо розглядати його користь з точки зору економії часу, який зазвичай витрачається співробітниками відділів на рутинні завдання, переваги очевидні.

Щорічно тільки в США корпорації витрачають 3,28 млн. дол. на сортування і маршрутизацію вхідних електронних листів. Автоматизуючи процес, компанії отримають додаткові кошти, в той час як SmartMail відсортує входить електронну пошту і автоматично відповість на ті послання, які цього потребують.

Функції SmartMail:

  • оптимізація електронної пошти. Сортування, сканування теми, тексту і вкладення, в тому числі PDF-файлів, електронних таблиць, зображень та інших форматів файлів, класифікація і поділ на категорії, а потім – відправка в відповідну внутрішню групу;
  • автовідповідач. Виконує повторювані дії, може взаємодіяти з відправником для отримання відсутніх даних (автоматично відправляє запит);
  • вилучення даних. Для робочих процесів в пошті, що мають на увазі заповнення полів в формах (наприклад, подача заяви або іпотечні заявки);
    інтеграція з бекенд-системами. Інтегрується в системи управління записами і CRM.

Використовуючи штучний інтелект і ботів, SmartMail автоматизує роботу фронт-офісу та бек-офісу практично за будь-яким каналом зв’язку: текст, мережа, голос, соціальні мережі, електронна пошта.