АІ в бізнесі

Simpli.fi використовує машинне навчання для оптимізації маркетингу

Фрост Приоло (Frost Prioleau), генеральний директор компанії Simpli.fi, розповів про корпоративну позиції щодо машинного навчання. Simpli.fi завоювала ринок завдяки своїй комплексній платформі для локалізованої реклами. Її клієнтами є рекламні агентства, бренди, торговельні мережі і дрібні приватні маркетингові організації.

З самого початку діяльності Simpli.fi, фахівці компанії робили ставку не на загальні купівельні параметри і переваги, а на аналіз місцевої, локальної аудиторії (наприклад, в межах одного району або міста), тим самим забезпечуючи більш високу продуктивність і детальний аналіз даних. Так клієнти Simpli.fi могли постійно покращувати свою маркетингову стратегію, не орієнтуючись на загальне розуміння ситуації, але ставлячи деталізацію потреб кожного клієнта в пріоритет.

На думку Приоло, велика частка успіху компанії пов’язана із застосуванням сучасних технологій, зокрема, машинного навчання. Використання інструментів ML забезпечило вигоду з більш точного і «прозорого» таргетингу цільової аудиторії. Платформа для орієнтування, запущена компанією, використовувала так звані «неструктуровані дані», забезпечуючи високу продуктивність постачальникам послуг і товарів. Спочатку клієнтам пропонувалося рішення для ПК, але досить швидко розробники перейшли на мобільні, відео та OTT/CTV додатки.

Як це працює?
Для прийняття рішень маркетологам потрібно розуміти, як саме впливає на аудиторію рекламна кампанія. Завдяки мережі Simpli.fi і використання неструктурованих даних необхідна прозорість інформації, нарешті, стала можливою. Це і таргетинг, і оптимізація, і створення звітів на кожному рівні аналізу даних. Рекламодавці, які використовують цю платформу, можуть бачити витрати і ефективність кожного ключового слова, домену, пропозиції з урахуванням часу доби, геолокації і т. д. Simpli.fi адаптує і оптимізує рекламні кампанії буквально «на льоту», вставляючи актуальні блоки реклами в контент тоді, коли це необхідно. Це можливо виключно завдяки технології штучного інтелекту, машинного навчання.

В даний час за допомогою Simpli.fi було проведено вже 120 тисяч рекламних кампаній для більш ніж 30 тисяч рекламодавців. Платформа інтегрується з програмними рішеннями від FreeWheel. Ця компанія здійснює технологічне забезпечення, підтримку даних і надає конвергентні торгові майданчики, необхідні для взаємодії покупця і продавця. Взаємодія відбувається по всіх можливих каналах продажів за допомогою таких інструментів, як мобільна реклама, адресна розсилка, OTT / CTV (аналог всім відомого телемагазину), дозволяючи компаніям вийти на більш високий ROI (коефіцієнт прибутковості бізнесу).

Уже кілька років машинне навчання є невід’ємною частиною алгоритмів оптимізації Simpli.fi. Протягом наступного року компанія має намір детально зануритися в оптимізацію багатоканального медіапланування. Автоматизація процесів, на думку генерального директора, стратегічно важлива для збереження тих темпів продуктивності, які мають клієнти платформи сьогодні, і її може забезпечити в даний час тільки штучний інтелект і комплекс пов’язаних з ним технологій.