АІ в бізнесі

ШІ для успішного маркетингу: 12 способів взаємодії з аудиторією

Розуміння емоцій споживача – ключ до успішного маркетингу. І незважаючи на те, що штучний інтелект не здатний відчувати емоції, його застосування в маркетинговій стратегії підприємства підвищує ефективність роботи з клієнтами і збільшує продажі. У Forbes опублікували дванадцять ефективних способів встановлення взаємозв’язку зі споживачами, які допомагають збільшити прибуток, підвищити впізнаваність бренду і визначити уподобання клієнтів.

1. Оптимізація маршруту покупця.
Використання штучного інтелекту забезпечує постійний збір даних, заснованих на купівельній поведінці. Їх можна використовувати для внесення коригувань в профіль конкретного клієнта або сегменту аудиторії. Застосування AI дозволяє створити для аудиторії більш корисний контент.

2. Аналіз настрою покупця.
Аналіз настрою клієнта, як ще один ефективний інструмент ШІ, застосовується для сортування відгуків споживачів і визначення їх думки про бренд і конкурентів.

3. Визначення споживчих звичок.
Профілі в соціальних мережах ШІ використовує для точного визначення купівельних звичок. До того ж соцмережі відстежують, за якими саме продуктами і товарами стежать покупці, які покупки роблять. Ця інформація, в свою чергу, дозволяє отримати набори даних для точного аналізу аудиторії і корисного контенту.

4. Купівельні переваги.
Відрізняються від звичок тим, що в разі порівняння між корисним і недорогим покупець далеко не завжди вибирає недороге. Звичка споживання певного продукту впливає на бажання його придбати навіть в тому випадку, якщо він коштує дорожче. ШІ показує маркетологам приховані мотиви поведінки клієнта.

5. Схеми здійснення покупок.
Залежно від частоти здійснення покупок, AI використовує дані споживачів, щоб скласти схеми і зберегти їх, пропонуючи продукти, які найбільш актуальні для клієнта.

6. Багатоканальний зв’язок.
Незважаючи на корисність AI, живе спілкування з клієнтами обов’язково для брендів. ШІ відмінно справляється з відповідями на часті питання або наданням повторюваної інформації, але замінити покупцеві фахівця в спілкуванні він поки не може. Замість того, щоб намагатися повністю замінити людей, слід спростити комунікацію з ними по всіх можливих каналах.

7. Знаходження цільової аудиторії.
Найбільш частий спосіб використання ШІ для зв’язку зі споживачами. За допомогою пропозиції бажаних товарів навіть потенційні клієнти перетворюються в лояльних до бренду, а потім і в фактичних.

8. Взаємодія з аудиторією.
Інструменти взаємодії з покупцями, такі як 1Q і Suzy, забезпечують прямий зв’язок зі споживачами через онлайн-платформи (відгуки про продукти, якість обслуговування і т.д.).

9. Чат-боти.
Дають збільшення конверсії на 40%, а також підвищують залученість клієнтів і знижують показник відмов.

10. Персоналізований підхід.
Цей спосіб слідує з третього і четвертого: розуміння смаків споживачів з’являється після вплив брендів на аудиторію за допомогою ШІ, подальшого аналізу і звільнення від «універсальної» реклами.

11. Презентація історії бренду.
Наприклад, товарна етикетка, яка «оживає» при наведенні на неї камери смартфона. Гейміфікація – одна з найбільших переваг AI в маркетингу в порівнянні з іншими технологіями.

12. AI як частина рекламних платформ.
Google і Facebook використовують машинне навчання і ШІ як механізм своїх рекламних платформ, і оптимізують рекламу швидше і точніше, ніж будь-які інша компанії. При використанні цих двох ресурсів в якості рекламних майданчиків, маркетологам слід застосовувати вбудовані опції створення і оптимізації реклами.