АІ в бізнесі

ПЗ від SynapOn: інструмент просування послуг пластичних хірургів

Американська компанія SynapOn використовує програмне забезпечення для підбору пластичного хірурга. Маркетингова стратегія компанії передбачає використання трьох найефективніших сучасних інструментів: відстеження поведінки користувача, технологію розпізнавання особистості і, як основу, машинне навчання.

Такий спосіб вивчення аудиторії забезпечує рентабельну маркетингову стратегію, оскільки не ставить за мету охопити весь ринок. Замість цього можливості штучного інтелекту направляються на конкретну групу людей – тих, хто шукає фахівця з пластичної хірургії, цікавиться цінами на послуги і певними клініками або процедурами.

Джастін Роджерс (Justin Rogers), представник SynapOn, підкреслив, що зараз стратегія компанії полягає в тому, щоб розбити величезний ринок на дрібні сегменти і сконцентруватися на певній групі клієнтів. Для сегментування аудиторії на основі її унікальних характеристик і орієнтування на якісне обслуговування, фахівці застосовують технологію машинного навчання. Це найбільш ефективний метод визначення клієнтів, які знаходяться в пошуку пластичного хірурга.

Нейромережа аналізує дані для автоматичної побудови аналітичної моделі. Такий підхід заснований на концепції, згідно з якою комп’ютерні системи навчаються на масивах даних, виявляють закономірності і приймають рішення з мінімальним втручанням людини. Нейромережа також визначає особистість людини на декількох пристроях, за різними адресами електронної пошти. Форма запису про кожного конкретного потенційного клієнта має форму хеш-кодів (вони постійні, на відміну від файлів cookie, які використовуються веб-сайтами). Перевага методу в тому, що клініки пластичної хірургії орієнтуються на обрану аудиторію, використовуючи різні рекламні платформи, в тому числі і офлайн-рекламу.

Коли хеш-коди завантажуються на платформу, таку як Facebook або Google, їх можна використовувати для створення цільової аудиторії, схожої на людей, визначених у хеш-кодах. В результаті платформи будуть шукати більше людей, які демонструють тип поведінки, відповідаючий заданим значенням. Стратегія полягає в тому, щоб програмне забезпечення збирало інформацію, що приводить до клієнта, який потребує послуги пластичного хірурга. Потім потенційний клієнт бачить рекламу в Google і Facebook і направляється на сайт клініки або лікаря.