АІ в бізнесі

Прибуток від Singles Day в 2019 році склав 60 мільярдів доларів

Singles Day, Продажи онлайн

Китайські гіганти електронної комерції Alibaba та JD.com повідомили про те, що за результатами продажів Дня одинаків (11 листопада або 11.11) їх прибуток склав 60 мільярдів доларів. Singles Day є щорічною рітейл-подією, під час якої відбувається найбільша кількість придбань, ніж в будь-який інший день року.

11.11 є унікальним шансом для китайських рітейлерів, які зіштовхнулися зі зниженням попиту. Причиною падіння інтересу до здійснення покупок у Китаї є тарифний конфлікт з Вашингтоном, а також гальмування економічного зростання держави. День одинаків з’явився в 1990 році як противага дню всіх закоханих (відзначається 14 лютого). Тоді ж компанія Alibaba почала використовувати його як маркетинговий інструмент.

Конкуренти Alibaba, в тому числі найбільший китайський онлайн-рітейлер JD.com і продавець електроніки Suning також застосували ініціативу, в результаті отримавши величезний прибуток. У 2019 до 23:00 11 листопада продажі Alibaba принесли компанії 39,5 мільярдів доларів, а JD.com – 25,6 млрд. Грандіозний Singles Day стартував у неділю ввечері концертом відомої співачки Тейлор Свіфт (Taylor Swift) на стадіоні в Шанхаї. Singles Day 2019 року став першим незвичайним днем ​​для компанії ще й тому, що у вересні цього року Джек Ма (Jack Ma) пішов з поста президента корпорації. Ма залишився членом Alibaba Partnership.

Електронна комерція в Китаї знайшла величезну популярність, перш за все, через те, що в країні відсутні традиційні роздрібні мережі. Зараз онлайн-покупки роблять 800 мільйонів китайців. Alibaba, JD.com, Baidu та інші інтернет-гіганти стали практично монополістами у сфері споживчого фінансування, розваг і роздрібної торгівлі в автономному режимі.

Згідно зі Звітом Хурун (Hurun Report), завдяки онлайн-продажам Джек Ма є власником капіталу у 39 мільярдів доларів, Колін Хуан (Kolin Huan) з Pinduoduo – 19 мільярдів, Чжан Цзіньдуна (Zhang Jindong) з Suning – 14 мільярдів, а Річард Лю (Richard Liu) з JD.com – 11 мільярдів доларів. У порівнянні з минулим роком продажі великих китайських компаній збільшилися на 86%. Продажі онлайн в Китаї обганяють роздрібні продажі, на їх частку припадає 19,5% споживчих витрат китайців. Для порівняння: американці витрачають на шопінг онлайн всього 11% своїх доходів.