АІ в бізнесі

PROS запускає роздрібну платформу для оптимізації продажів авіакомпаній

PROS Retail, SaaS, Авиаперевозчик, Авіакомпанія

Компанія PROS, відома своїми корпоративними рішеннями для оптимізації цифрової роздрібної торгівлі, розробила і презентувала додаток, що забезпечує високу ефективність продажів для авіакомпаній. Це комплексне налаштовуване рішення отримало назву PROS Retail.

Воно представляє собою модульну платформу, яка виступає своєрідним «центром контролю» для перевізника. За допомогою цього додатка для електронної комерції авіакомпанія може сформувати унікальну пропозицію для пасажирів з урахуванням місця, тарифу і будь-яких додаткових послуг. Розробка була презентована на Всесвітньому авіаційному фестивалі в Лондоні, який стартував 4 вересня і триватиме до 9 вересня 2019 року.

Всесвітній Авіаційний Фестиваль – одне з найзначніших авіаційних і туристичних заходів світу. На ньому, починаючи з 2003 року, щорічно збираються доповідачі від найпрестижніших авіакомпаній і аеропортів. У цьому році на фестиваль було запрошено понад 3 тисяч фахівців авіаційного сектора з різних країн світу.

Додаток PROS Retail інтегровано з сайтом Airlines.com. Завдяки йому можна здійснювати продажу квитків в режимі реального часу, забезпечуючи при цьому високу швидкість і якість обслуговування кожного клієнта. У наступні 20 років Міжнародна асоціація повітряного транспорту (ATA) прогнозує подвоєння кількості пасажирів, тому сучасним авіакомпаніям критично важливо стати тим перевізником, до якого клієнти звернуться у кожну наступну поїздку.

Рішення PROS Retail для авіаперевізників входить в портфель Airline Solution. Використовуючи платформу, авіакомпанія надає унікальні дані по послугах відразу через три канали роздрібної торгівлі – мобільний телефон, безпосередньо сайт перевізника і NDC (New Distribution Capability, нова технологія продажів авіаперевезень від АТА). Завдяки пакету рішень на базі SaaS авіакомпанії миттєво оптимізують і персоналізують кожне речення, взаємодіють з клієнтом в зручному йому форматі.

Керівник відділу глобального управління туристичними продуктами PROS Джон МакБрайд підкреслив, що пасажири хочуть миттєвої і легкої цифрової взаємодії, тому авіакомпаніям необхідно в найкоротші терміни реалізовувати свої стратегії цифрових продажів. Чим унікальнішим буде підхід, тим вище ймовірність утримання клієнта та підвищення купівельної лояльності до бренду.

Особливості PROS Retail для авіакомпаній:

  • гнучкий користувальницький інтерфейс і UX;
  • швидкий зворотний зв’язок;
  • інтеграція з PROS Shopping і Merchandizing (забезпечує спрощене управління пропозиціями і замовленнями);
  • облік минулих польотів кожного клієнта (покращує взаємодію з пасажиром).