Профіль кандидата в соцмережах: що відлякує HR?

Аналітики інтернет-порталу з працевлаштування CareerBuilder опитали понад 1000 фахівців з персоналу і менеджерів з найму в різних галузях промисловості, щоб дізнатися про ступінь впливу соцмереж на бажання прийняти нового співробітника в компанію. Сім з десяти представників відділу персоналу зізналися, що моніторять сторінки претендентів в Facebook або Instagram, особливо перед тим, як взяти кандидата на певну посаду.
Більшість респондентів (70%) повідомили, що використовують сайти соціальних мереж для пошуку потенційних кандидатів на роботу, а ще 7% хотіли б в майбутньому застосувати такий підхід до відбору кандидатів. З тих, хто проводить пошук в соціальних мережах, 57% зізналися, що виявили контент, через якого вони не взяли даного кандидата на роботу.
Результати опитування показують, що роботодавці звертають пильну увагу на присутність кандидатів в мережі. А сторінки в Facebook або Instagram використовують для того, щоб дізнатися більше про характер і стиль життя здобувача перш, ніж запропонувати йому роботу.
Наявність облікового запису в соціальній мережі не є обов’язковою умовою при прийомі на роботу. Однак роботодавці цінують доступ до додаткової інформації про потенційного співробітника. 47% менеджерів з персоналу стверджують, що вони з меншою ймовірністю переймуться довірою до претендента на вакантну посаду, якщо не зможуть знайти його в Інтернеті, в той час як 28% повідомляють, що використовують присутність кандидата в соціальних мережах для збору додаткової інформації, перш ніж призначати йому день співбесіди. Кожен п’ятий HR очікує, що здобувач матиме профіль в соціальних мережах.
Що ще шукають HR-менеджери в соціальних мережах? Дані опитування CareerBuilder:
- інформацію про кваліфікацію кандидата (58%);
- підтвердження професіоналізму майбутнього співробітника (50%);
- який контент інші люди публікують про претендента на вакансію (34%);
- причини для того, щоб не наймати саме цю людину (22%).
Контент, який змушує роботодавців відмовити претенденту:
- невідповідні фотографії, відео або інформація (40%);
- дані про те, що людина вживає алкоголь або наркотики (36%);
- дискримінаційні коментарі, пов’язані з расою, статтю, релігією та іншими делікатними питаннями (31%);
- відомості про злочинну поведінку (30%);
- неправдива інформація про кваліфікацію (27%);
- погані комунікативні навички (27%);
- грубе поводження з попередніми колегами (25%);
- наявність непрофесійного псевдоніма (22%);
- видача конфіденційної інформації про попереднього працедавця (20%);
- частий постинг в соціальних мережах (12%).
Контент, який переконує роботодавця найняти кандидата:
- інформація, що підтверджує професійну кваліфікацію (37%);
- креативність (34%);
- сайт, що презентує вміння здобувача (33%);
- широке коло інтересів (31%);
- претендент на вакантну посаду відповідає корпоративній культурі (31%);
- хороші комунікативні навички (28%);
- нагороди і досягнення (26%);
- відмінні відгуки про кандидата від інших користувачів соцмереж (23%);
- взаємодія з акаунтами певних компаній (22%);
- якісне відео або інший контент (21%);
- велика кількість підписників (18%).