АІ в бізнесі

Persado – інноваційна маркетингова AI-платформа обробки мови

Технологічна компанія Persado була включена у щорічний перелік найбільш інноваційних компаній світу в 2020 році. Рейтинг складає Fast Company. У нього входять компанії, які здійснюють важливий вплив на промисловість і культуру. Persado була відзначена за свою інноваційну діяльність з використанням технології штучного інтелекту для допомоги відомим брендам. У 2019 компанія уклала угоду з JPMorgan Chase про впровадження своєї технології у маркетингову стратегію фірми. Для цього був використаний набір аналітичних інструментів на основі AI.

Алекс Врацкідес (Alex Vratskides), генеральний директор і співзасновник Persado підкреслив, що компанія зосереджена на тому, щоб допомогти найвідомішим брендам світу повноцінно реалізувати їх бізнес-цілі. Бренди більше не можуть дозволити собі розробляти контент і креативні рішення, покладаючись тільки на інтуїцію і натхнення. AI-платформа Persado показує, що поєднання людської винахідливості з даними непереможне. З 2019 року численні нові інновації Persado змінили підходи брендів до розробки кампаній і вироблення правильної мови для своїх каналів комунікації.

Persado є еталонною платформою AI, яка розкриває справжню силу слова і комунікацій. Використовуючи правильний підхід до клієнта, бренди отримують новий рівень залученості аудиторії, а значить, і новий рівень доходу. Chase, Humana, AmEx, Vodafone, Microsoft і Verizon Wireless покладаються на Persado у створенні контенту абсолютно новим способом, що базується на емоційному залученні споживачів.

Платформа використовує складний ШІ, науку про дані, комп’ютерну лінгвістику і машинне навчання, щоб створити ідеальне повідомлення для клієнта. У мовну базу знань входить понад мільйон ключових слів і фраз. Застосовуючи цю «розумну» платформу, бренди створюють максимально привабливі рекламні слогани або розсилки. Складна аналітика показує, наскільки мова рекламного послання близька клієнту. На підставі аналітичних даних компанії можуть створювати настільки ефективні повідомлення, які неможливо створити, спираючись виключно на інтуїцію. Творчий підхід Persado стійкий, він наочно демонструє, що компанії, які застосовують аналіз мови і штучний інтелект, обженуть конкурентів і зможуть втримати перевагу на ринку.

У чому унікальність технології?
Нейронна мережа платформи підбирає найбільш правильні фрази для призову до дії, наприклад, позитивна мову, яку так люблять використовувати бренди (фрази «Сьогодні ваш щасливий день» і т.д.) іноді сприймається насторожено, і не підвищує привабливість товару, а навпаки, відштовхує клієнта. Аналізатор мови уникає в формулюваннях найвищого ступеня, гіперболічних прийомів і великих літер там, де вони не потрібні. Система оцінює динамічні змінні мови і уникає візуально тривожних формулювань, недоречних смайлів і т.д.