АІ в бізнесі

Литовський стартап GoRamp допомагає логістичним компаніям, що постраждали від COVID-19

Світова пандемія коронавирусу (COVID-19) як і раніше завдає шкоди галузям промисловості в усіх країнах світу. Через побоювання зараження коронавірусом компанії вживають заходів застереження, обмежують поїздки і закликають співробітників працювати віддалено. Багато заводів закриті, а ділові відрядження, політичні і технічні заходи скасовані.

Коронавірус вносить невизначеність у прогноз діяльності виробничих і роздрібних підприємств на 2020 рік. Через перенесення робочої діяльності у домашні умови, співробітники складів фактично залишилися без зайнятості, а складські процеси, які ще збереглися, тепер займають більше часу на обмін даними, пов’язаними з ланцюжком поставок. Постійний рух товарів поставив нове завдання – як швидко, оперативно і, що найбільш важливо, дистанційно керувати великими обсягами інформації? В даний час важливо не тільки оптимізувати обмін інформацією всередині компанії, але і з постачальниками, перевізниками і клієнтами.

Литовський стартап GoRamp пропонує ефективне рішення проблеми. Компанія розробила логістичну платформу і надала безкоштовний доступ до інструментів управління логістичними процесами. GoRamp закликає виробників і роздрібних продавців використовувати цю можливість для управління поточною ситуацією.

Що пропонує GoRamp?
Стартап був заснований у 2016 році у Вільнюсі. Його основні клієнти – підприємства роздрібної торгівлі і виробництва, яким необхідно охопити наскрізні логістичні процеси і централізувати обмін інформацією і документацією у ланцюжку поставок. В даний час компанія пропонує своїм клієнтам два продукти, які вже отримали визнання у європейських країнах. Перший: інструмент керування транспортними замовленнями (від запитів на транспортні засоби для перевізників до управління рахунками після вивантаження). І все це на єдиній платформі. Другий: інструмент управління часовими інтервалами складу. Він призначений для створення віртуального сховища для акумуляції інформації від компаній, відповідальних за вантаження і вивантаження товару. За допомогою цього інструменту партнери з транспортування можуть заздалегідь забронювати відповідний час прибуття відповідно до вимог і принципів роботи виробника. Реєстрація у системі надає обом сторонам всю необхідну інформацію, щоб прибути і відбути якомога швидше. Цей інструмент усуває проблему черги на склад і скорочує час вивантаження по прибуттю. Компанія, яка хоче скористатися платформою, може залишити свої контактні дані у формі на веб-сайті GoRamp. Процес реєстрації та налаштування даного інтерактивного рішення виконується за один день.