АІ в бізнесі

Логістична платформа Navisphere відстежує рух урагану Доріан

У США почався сезон атлантичних ураганів, на вересень припадає пік їх активності. За прогнозами метеорологів, Флориду очікує шторм 5 категорії, викликаний ураганом Доріан, який буде переміщатися вгору по узбережжю (на північ) протягом тижня. Його рух становить велику загрозу для штатів Джорджія і Кароліна. Масштаби руйнувань залежать від того, наскільки швидко ураган буде переміщатися по узбережжю і як скоро вщухне. Максимальна швидкість вітру досягає, за інформацією Національного центру ураганів (NHC), 185 км/год.

Крім безпосереднього збитку будівлям і спорудам, існує також загроза ритейлерам. Компанії, які надсилають товари в регіони з високим рівнем ризику, планують маршрути своїх вантажних автомобілів з урахуванням руху Доріана і можливих перешкод на шляху машин. Шлях шторму мінливий, і відслідковувати його потрібно в режимі реального часу, стверджують експерти. У міру зміни траєкторії руху урагану Доріан ритейлерам необхідно пристосуватися до стихії.

Великі логістичні компанії в США зараз працюють цілодобово, щоб постійно контролювати переміщення циклону і коригувати свої плани пересування, а саме – перемістити вантажні автомобілі на більш зручний маршрут, максимально віддалений від небезпечної зони. Для контролю урагану компанія CH Robinson використовує такий сучасний інструмент, як платформа Navisphere. В основі її роботи лежить прогнозний аналіз. Керує проведенням цього аналізу нейронна мережа. Вона прогнозує можливі варіанти розвитку подій, оцінює різні сценарії і розробляє план реагування на непередбачені ситуації на дорозі доставки вантажів. У компанії навіть існує резервний парк автомобілів на той випадок, якщо машини з вантажем постраждають і не зможуть пересуватися до місця призначення.

Рух вантажних автомобілів за маршрутами коригується в режимі реального часу, наприклад, при виявленні загрози сигнал про небезпеку передається водію вантажівки і він відразу ж переходить на інший доступний маршрут. Navisphere використовує інтерактивні карти з погодними умовами, щоб встановити, де знаходяться відправлення, і може миттєво визначити, на якій точці проходження вантаж піддається найбільшій небезпеці.

Дія платформи вельми ефективна. Наприклад, в період з 29 по 31 серпня (пікові дні дії урагану Доріан), CH Robinson виконала тисячі відправлень до Флориди. В результаті було зафіксовано підвищення продуктивності роботи на 30% в порівнянні з попереднім місяцем. Значна частина поставок містила продукти харчування, воду, напої, товари масового споживання і будівельні матеріали. Таким чином ті, хто постраждав від урагану, могли швидше відбудувати свої будинки і уникнути ажіотажу при покупці продуктів.