АІ в бізнесі

LogiNext – логістична SaaS-платформа

Індійський логістичний стартап LogiNext використовує модель SaaS для комплексного вирішення питань доставки на підприємствах роздрібної торгівлі. Механізм дії LogiNext полягає в підвищенні ефективності виробництва за рахунок автоматизації процесів. Після завершення раунду фінансування компанія має намір ще більше активізувати діяльність на зарубіжних ринках.

Коли електронна комерція почала розвиватися в Індії, було складно сказати, яким чином вона вплине на економіку країни. Згодом стало очевидно, що найбільшого прогресу (на цей момент) досяг сектор логістики та послуг доставки товарів. Застаріла логістична інфраструктура Індії отримала імпульс до розвитку, однак не всі рітейлери підтримали впровадження технологій.

Зручність і низькі ціни на доставку були рушійною силою електронної комерції і причиною конфліктів між новими гравцями ринку логістики і давніми учасниками галузі роздрібної торгівлі. З приходом на ринок компанії Amazon деякі роздрібні гіганти Індії збанкрутували, а решта представників ринку усвідомили, наскільки важливо бути технологічними, – підкреслив співзасновник LogiNext Друвіл Сангва (Dhruvil Sanghvi). LogiNext використовує технологію штучного інтелекту і додатки на основі машинного навчання. До цього процесу фірма прийшла не відразу.

У 2015 році, коли технологія тільки починала завойовувати логістичний сектор Індії, наука про дані і машинне навчання були дійсно важливими інструментами галузі. З роками від досліджень стартап перейшов до практичного застосування штучного інтелекту в механізмах поставок, і створив власну схему систематизації логістичних процесів. По мірі того, як витрати на доставку і повернення товарів збільшувалися, більшість індійських платформ електронної комерції збанкрутували. У них не було ефективної системи планування, прогнозування та обліку, а доступ до транзитних програмних рішень був обмежений. Поява високотехнологічних платформ, таких як Amazon, і зростання Flipkart в області логістики дали зрозуміти, що логістичні процеси – це базовий компонент електронної комерції.

Як працює LogiNext
Програмне забезпечення допомагає рітейлерам планувати графіки відправлень, управляти маршрутами доставки і іншими процесами за допомогою великих даних і аналітики. Компанія використовує інтелектуальні алгоритми, які приймають рішення на основі місця розташування об’єкта, автоматизуючи процес доставки. Крім того, система LogiNext виконує планування маршруту, розрахунок очікуваного часу прибуття вантажу (ЕТА), прогнозування трафіку. ШІ управляє винятками, повідомленнями і взаємодіє з клієнтами у реальному часі. Валовий прибуток від застосування платформи становить 90%.

У січні 2020 року компанія залучила 39 мільйонів доларів від американських інвесторів Tiger Global Management і Steadview Capital. Інвестиції даної серії стали третім раундом фінансування за останні три роки. Отримані кошти компанія планує використовувати для виходу на закордонні ринки, з яких в даний час вона отримує більшу частину доходу. В даний час стартап надає послуги платформи в Індії, Сінгапурі, Таїланді, Малайзії, Індонезії, ОАЕ, Великобританії, Німеччини, США, Канаді та Австралії. Серед клієнтів: компанія Decathalon, гігант індустрії фаст-фуду McDonald’s, мережа Dominos і завод Heineken.