Розумне місто

Компанія Hitachi представила в Великобританії концепцію вокзалу майбутнього

Компания Hitachi представила в Великобритании концепцию вокзала будущего

Технологічна компанія Hitachi презентувала в Великобританії інноваційну концепцію залізничного вокзалу майбутнього. Проект був розроблений з урахуванням успішного досвіду впровадження подібних технологій в інших країнах світу. Вперше Hitachi випробувала технологію роботів, що контактують з людьми, в токійському аеропорту Ханеда в 2017 році. Робот, що отримав назву EMIEW3, міг спілкуватися на декількох мовах і використовував штучний інтелект, підключаючись до центральної комп’ютерної системи аеропорту для отримання інформації про всі події, що відбуваються, в тому числі скасування та перенесення рейсів.

Схема роботи такої системи включає також інформування пасажирів в режимі реального часу. Дані з поїзда при такому способі комунікації відправляються прямо на смартфон пасажира. Пов’язані з системою мобільні додатки направляють людей в певні магазини, ресторани або інформаційні пункти. Це простіше і зручніше, ніж орієнтація на вокзалі за допомогою розпізнавальних знаків або табло.

У Копенгагені система метро Hitachi відстежує не тільки якість обслуговування, але і кількість пасажирів в режимі реального часу. Цифрова система фіксує збільшення пасажиропотоку і миттєво дає команду на рух більшої кількості безпілотних поїздів. Система Hitachi має просте управління, але крім цього зумовлює, що станція вокзалу або метро в майбутньому стане набагато більш екологічної середовищем. Наприклад, в Японському метрополітені є потяг Hitachi з живленням від батареї, і в майбутньому в країні планується розширення мережі таких поїздів з повною заміною парків дизельного транспорту.

Сьогодні все більша кількість людей вважає за краще користуватися залізничним транспортом замість того, щоб літати на літаках або використовувати автомобілі, і нова концепція Hitachi призначена для розвитку сектора залізничних перевезень. У найближчі роки британські залізничні лінії трансформуються за допомогою робототехніки і штучного інтелекту, – підкреслив директор Hitachi Rail Нік Хьюз (Nick Hughes).

У звіті, опублікованому раніше Управлінням залізничного регулювання (ORR), було встановлено, що з 1992 року кількість залізничних перевезень у Великобританії збільшилася на 95%. Незважаючи на те, що в 2018 році британський інтернет-портал Transport Focus оприлюднив максимально низький показник задоволеності пасажирів послугами ж / д станцій, вже весною 2019 року 83% пасажирів відгукувалися позитивно про нову систему інформування та обслуговування. Зовсім недавно компанія почала тестувати «розумні» давачі та інтелектуальні системи продажу квитків. В даний час в Японії і Китаї за допомогою технологій Hitachi обробляється 50 мільйонів поїздок на добу на всіляких видах транспорту, також вони застосовуються в готелях і магазинах для здійснення транзакцій.