АІ в бізнесі

INFORM: кейс успіху технології штучного інтелекту в логістиці

Німецька компанія INFORM – розробник ефективних сучасних технологічних рішень, які використовуються компаніями для організації процесу логістики. Про досвід компанії, основи її успіху, прогнози на майбутній рік, важливість оптимізації та застосування технології AI розповіла старший віце-президент INFORM Єва Савельсберг (Eva Savelsberg).

Технологічну основу INFORM становить гібридна технологія ШІ, яка об’єднує аналіз операцій, машинне навчання і електронні системи контролю роботи машин. Використання комп’ютерних алгоритмів в поєднанні з уміннями співробітників дає результати, що значно перевершують як традиційні алгоритми управління, так і алгоритми, засновані на чистих даних.

Гнучка оптимізація (Agile Optimization) забезпечує філіям компанії нову стратегію управління, засновану на швидкому інтерактивному прийнятті рішень. Такий тип оптимізації особливо корисний, якщо потрібно завершити складну транспортну операцію, уникнувши збоїв і виключивши брак часу. У штаті компанії працює 750 бізнес-аналітиків, фахівців з обробки даних та розробників програмного забезпечення. Ці співробітники забезпечують готовими і ефективними рішеннями понад 1000 корпоративних клієнтів в 40 країнах світу.

Рішення INFORM успішно застосовують не тільки в логістиці, а й в організації бізнес-процесів в авіації, автомобілебудуванні, банківській справі, страхуванні, управлінні персоналом і інших галузях. За 50 років діяльності компанія отримала колосальний досвід в розробці рішень, і в даний час підрозділ логістики надає компаніям програмне забезпечення для оптимізації роботи морських портів, внутрішніх або інтермодальних терміналів, розподільних пунктів, операторів доставки. В основі бізнес-процесу завжди знаходиться логістика. При цьому можливості оптимізації, на думку Єви Савельсберг, безмежні. В останні роки сектор пошти і посилок приділяв багато уваги тому, як максимально ефективно справлятися з обсягами відправлень і організовувати логістику, реагуючи на потреби клієнтів. Використання штучного інтелекту дозволило вирішити цю задачу.

З огляду на дефіцит робочої сили в країнах світу, в тому числі і в Німеччині, компаніям необхідно подбати про впровадження засобів автоматизації. При цьому слід розуміти, що у ШІ, як і у робототехніки, є свої обмеження, а у людського мозку все ще є переваги. Штучний інтелект – об’єкт вигідних інвестицій для компаній, і найкраща його функція (для логістичного сектора) – це автоматизація рутинних процесів і позбавлення персоналу від повторюваних завдань, щоб вони могли зосередитися на творчості, усунення раптових неполадок і позаштатних ситуацій.

Фахівці INFORM розробили систему YMS (систему управління складом), керовану ШІ, щоб забезпечити підвищення продуктивності і зниження витрат на логістику. У найближчому майбутньому стратегія застосування штучного інтелекту як в логістиці, так і в інших галузях промисловості буде полягати не тільки в автоматизації, але і в створенні комфортного та безпечного робочого місця.