АІ в бізнесі

Holly: «розумний» помічник для прийому замовлень в ресторанах швидкого харчування

Holly, Искусственный интеллект, Прием заказов, Рестораны быстрого питания

Індустрія швидкого харчування постійно розвивається, але більшість компаній все одно не відмовилися б від «розумного» помічника, який зробить бізнес ще більш організованим і приносить великий прибуток. Саме для таких завдань була створена Holly (Холлі) – інноваційна система прийому замовлень для ресторанів швидкого харчування.

Holly це продукт діяльності компанії Valyant AI. Засновник проекту Роб Карпентер (Rob Carpenter) розробив діалоговому платформу на базі штучного інтелекту для допомоги бізнесу. За словами Карпентера, Холлі має значну перевагу перед звичайними працівниками ресторанів швидкого харчування. ШІ-система не втомлюється, працює в кілька разів швидше, і гарантує стабільно великий обсяг продажів. Персонал в мережі фаст-фудів часто стомлений, а багатозадачність, яку необхідно проявляти на робочому місці, часто важко дається людям. Саме тому в подібних закладах люди не працюють роками, плинність персоналу там дуже висока.

В індустрії фаст-фуду існує постійна нестача робочих. Тільки в США в даний час налічується 800-900 тисяч відкритих вакансій. Рівень обороту становить 200-300% на рік. Холлі цілком може заповнити прогалину в індустрії, забезпечивши відсутній «функціонал» і компенсувавши відсутність робочої сили там, де це необхідно.

Споживчий ШІ вирішує масу питань, він здатний підлаштовуватися під безліч завдань, але йому важко підтримувати бесіду. Штучний інтелект для підприємства, особливо в сфері обслуговування і споживчих товарів, це принципово інша технологія. Холлі розроблена з урахуванням потреби однієї галузі: її завдання просте і зрозуміле, вона приймає замовлення і, якщо необхідно, доповнює їх.

Сьогодні тільки 25% замовлень клієнта здійснюють безпосередньо в приміщенні ресторану швидкого харчування. Ще 5% припадає на мобільні додатки, такі як Uber Eats або GrubHub. Решта 70% робляться в мобільному режимі: через спеціальні паркувальні термінали і станції замовлення. Holly, за рахунок можливостей штучного інтелекту, обробляє замовлення швидше, ніж термінал або співробітник-людина, і набагато швидше проводить пошук необхідного продукту.

Фактично Holly приймає на себе найнеулюбленішу частину роботи обслуговуючого персоналу: це прийом замовлень. Людина, яка проводить стоячи біля каси 8 і більше годин, нерідко має справу з примхливими або агресивними клієнтами. А завдяки автоматизації вона може зосередитися на приготуванні і подачі їжі, а також на обробці платежів. При меншій стомлюваності ставлення до клієнтів стає більш дружелюбним, відповідно, підвищується рівень схильності клієнта, а значить, збільшуються продажі.