АІ в бізнесі

Glympse – «розумний» сервіс проактивної доставки

Glympse – нове слово в індустрії «розумної» доставки. Стартап з Сіетла (Вашингтон, США) пропонує своїм клієнтам додаток з безліччю корисних опцій: це рішення типу Last Mile Delivery (Доставка останньої милі) для підприємств і приватних осіб. Хмарна платформа Glympse об’єднує всі існуючі сервісні, маркетингові та комерційні можливості логістики в єдиному, інтуїтивно зрозуміліому для клієнтів інтерфейсі.

Компанії, які використовують Glympse, збільшили кількість клієнтів на 20%, підвищили дохід перевізників за рахунок запобігання відміни замовлень, переадресували дзвінки клієнтів на більш дешеві канали підтримки, такі як IVR або онлайн-чат, і скоротили запити з питаннями про місцезнаходження посилок на 25%.

Проактивна доставка (із зазначенням точного часу прибуття) – це досить складний і ресурсномісткий процес. Для злагодженої роботи логістичної компанії потрібне поєднання сучасних технологій і процесів, які контролюють поведінку клієнтів, наприклад, інструменти прогнозної аналітики. Протягом усього циклу доставки компанія повинна інформувати відправників про те, де знаходиться їхній вантаж. Від такого постачальника послуг клієнт не відмовиться ніколи.

Сервіс Glympse працює, використовуючи комунікаційну стратегію, знижуючи витрати компанії або приватної особи і підвищуючи показники Net Promoter Score (NPS, індекс споживчої лояльності). Одна з основних функцій платформи полягає в зборі даних з усіх каналів: давачів IoT, GPS в автомобілі або сигналів від мобільного клієнта FSM. Пов’язуючи ці дані з геокодованою адресою клієнта в реальному часі, логістична компанія розраховує ETA (передбачуваний термін прибуття) вантажів. До того ж показник ЕТА постійно оновлюється, отже, клієнт буде підготовлений до будь-яких несподіваних змін маршруту або затримок при наявності повідомлень.

Фокусом проактивної логістичної стратегії є створення концентратора СХ (customer experience). Клієнт повинен мати можливість залишати побажання та коментарі до замовлення. Це зменшить кількість дзвінків і повторюваних питань. У Glympse також є функція запиту негайного відгука про доставку. Використовуючи цю опцію, компанія-постачальник вантажу розуміє, наскільки ефективна її сервісна модель, які нюанси усунути, а які залишити. Негативні відгуки додаток відразу переадресовує на службу підтримки клієнтів, щоб недоліки оперативно усунули.