Здоров'я

GE Healthcare запускає командний AI-центр в Bradford Teaching Hospitals NHS

Американська національна медична організація GE Healthcare запускає командний центр, керований штучним інтелектом у Bradford Teaching Hospitals NHS (BTH NHS) – найбільшій мережі медичних установ нглії. Центр штучного інтелекту скоротить тривалість перебування пацієнтів у лікарні, зменшить потребу в додаткових палатах і ліжкомісцях, а також буде сприяти дотриманню черги на проведення невідкладних операцій.

В Англії спостерігається глобальне старіння населення і брак державних ресурсів на забезпечення медичних послуг. З цією метою GE Healthcare прийняла рішення про впровадження економічного технологічного проекту – центру штучного інтелекту, який координував би роботу найбільш затребуваних медичних установ країни.

Для підтримки системи охорони здоров’я NHS привернула 80 консалтингових фірм, фахівців у сфері медицини, IT-консультантів, постачальників технічних послуг, в тому числі і GE Healthcare Partners, що є підрозділом General Electric. Організація бере участь в міжнародних проектах, спрямованих на перетворення національних систем охорони здоров’я, є володарем нагороди MCA Awards 2019 за співпрацю з Управлінням охорони здоров’я Дубая.

Командний центр AI при BTH NHS – один з перших в Європі. Очікується, що діяльність центру повністю змінить порядок надання медичної допомоги всім пацієнтам. З урахуванням зростання загальної кількості людей, що звертаються за медичною допомогою до лікарень країни, виникла потреба в залученні сучасних технологій для більш ефективного розподілу ресурсів клінік. Система штучного інтелекту допоможе лікарям організувати догляд за пацієнтом з урахуванням дати розміщення у стаціонар, дати виписки, необхідних аналізів і інших параметрів госпіталізації.

Роботу систем аналітики у центрі координуватимуть 20 співробітників. Інформація з лікарень, що відслідковуються центром, надходить в режимі реального часу, а нейронна мережа відстежує потреби пацієнтів у медичній допомозі та найбільш оптимально розподіляє ресурси в лікарні. Наприклад, якщо пацієнт записався онлайн на прийом до фахівця, система підбере йому оптимальний час прийому – так, щоб у лікаря не було перерв між прийомом пацієнтів. При перенесенні консультації фахівця пацієнтові прийде повідомлення на смартфон.

Командний AI-центр зафіксує дані всіх пацієнтів, що надійшли у відділення невідкладної допомоги або реанімації, кількість хворих в стаціонарі або на домашньому спостереженні, графік операцій і інші медичні дані. Вся актуальна інформація відобразиться на екранах центру, а також на планшетах і смартфонах співробітників лікарень. Відкриття медичного ШІ-штабу заплановано на кінець весни 2019 року у приміщенні Bradford Royal Infirmary (BRI, Бредфордського Королівської лікарні).

Схожий ШІ-центр функціонує при лікарні Джона Хопкінса (США). З моменту відкриття координуючого пункту час очікування невідкладної допомоги скоротився на 25%, час переміщення в післяопераційну палату зменшився на 70%, а пацієнти, які очікують перекладу з інших клінік, стали потрапляти до стаціонару в два рази швидше.