АІ в бізнесі

Досвід компанії Schneider Electric: використання HR-платформи Open Talent Market

Недавнє дослідження PwC, в якому взяли участь 599 фахівців в області HR і інформаційних технологій (IT) з різних країн світу показало, що технологія штучного інтелекту використовується 40% компаній, а ще 60% не поспішають впроваджувати AI в свою діяльність. Досвід компанії Schneider Electric підтверджує ефективність застосування ШІ для підвищення продуктивності команди HR.

Історія Schneider Electric
Ендрю Саїді (Andrew Saidy), фахівець з підбору персоналу в мультинаціональній компанії Schneider Electric, яка базується в Парижі, розповів про впровадження платформи, заснованій на штучному інтелекті, яка докорінно змінила процеси залучення фахівців і посприяла кар’єрному зростанню співробітників компанії.

Schneider Electric має представництва в 100 країнах світу, в штаті працює 144 тисячі співробітників. Більше половини персоналу – це мілленіали. Як відомо, представники цього покоління змінюють роботу частіше, ніж співробітники з інших вікових груп. За даними Бюро трудової статистики США, середній термін служби мілленіала становить 2,8 років. 47% співробітників Schneider Electric, опитаних на виїзних співбесідах, повідомили, що йдуть, оскільки не бачать перспектив для кар’єрного зростання. Процес підбору персоналу в компанії був трудомістким і тривалим. У співробітників відділу HR йшли тижні на пошук персоналу, перегляди резюме і відбір кандидатів на співбесіду. Зрештою було прийнято рішення створити хмарний ринок талантів на основі ШІ.

Після тримісячного пошуку з тестуванням алгоритмів вендорів, HR-команда і фахівці з цифрових технологій Schneider Electric вирішили купити продукт ізраїльської технологічної компанії Gloat – платформу Open Talent Market, яка базується на використанні AI для зіставлення резюме співробітників з відкритими вакансіями на довгострокові і короткострокові проекти.

ПЗ забезпечувало претендентам можливість реєстрації на сайті, завантаження резюме і портфоліо – так фахівці з підбору персоналу розуміли, чи була платформа інтуїтивно зрозумілою, простою у використанні, чи мала вона привабливий інтерфейс. Для оцінки активності під час реєстрації потенційних співробітників використовувався інструмент Net Promoter Score. Компанія відстежувала кількість реєстрацій, а також всі вакансії, що розміщуються на сайті, і успішні збіги кваліфікованих співробітників з вакантними посадами. Open Talent Market не збирає такі дані, як стать, вік, віросповідання та національність, щоб запобігти потенційній дискримінації претендентів. HR-команда Schneider Electric переконалася в здатності алгоритму адекватно реагувати на упередженість, а також підтвердила безпечність платформи.

З моменту запуску у вересні 2018 року Open Talent Market зробив величезний вплив на персонал компанії. І HR-менеджери, і рекрутери високо мотивовані, залучені в роботу, оскільки їх завдання час від часу змінюються, стають складнішими і цікавішими.