АІ в бізнесі

Domino’s Pizza робить ставку на торгівлю їжею на винос

Торгівля їжею на винос стане додатковим джерелом прибутку для Domino’s Pizza, повідомив генеральний директор компанії Річ Елісон (Ritch Allison). Квартальний звіт показав, що акції компанії підвищилися в ціні на 26%, однак мережа ресторанів як і раніше бореться з конкурентами галузі доставки. У той час, як більшість компаній направляють зусилля на поліпшення умов і часу адресної доставки, Domino’s планує приділяти увагу недооціненій стороні бізнесу. Елісон підкреслив, що для компанії торгівля їжею на винос в майбутньому стане не менш важливою частиною бізнес-стратегії.

Прибуток Domino’s за минулий квартал склав 129,3 млн дол., що еквівалентно 3,13 дол. за акцію, а сукупний дохід за той самий період дорівнює 1,15 млрд. дол. Оскільки існує реальна конкуренція з боку таких гігантів доставки їжі, як UberEats і GrubHub, Domino’s Pizza продовжує удосконалювати свою торгову політику. Наприклад, у США продажі зросли на 3,4% за три останніх місяці, перевершивши очікування аналітиків на 2,3%. Крім того, програма лояльності Domino’s налічує 25 мільйонів активних учасників.

За повідомленням, озвученим на зборах директорів компанії, позитивні результати стратегії вже помітні. У найближчому майбутньому компанія планує збільшити кількість магазинів до 25 тисяч з метою завоювання ринку і максимізації прибутку. Для перемоги над сторонніми службами доставки ритейлер як і раніше має намір утримувати позиції лідера по швидкості обслуговування і зниження витрат на адресну доставку (завдяки близькості до клієнтів). Чим більше магазинів буде відкрито в кожному районі, тим вище у покупців стимул самим забрати своє замовлення. Особливо це вигідно для таких штатів, як Каліфорнія і Нью-Йорк, де мінімальна заробітна плата кур’єрів становить 12 і 13 доларів на годину відповідно. У Сан-Франциско, де прожитковий мінімум один з найвищих в країні, кур’єрська заробітна плата становить 15,59 доларів на годину. На думку керівництва компанії, вартість доставки їжі покупцеві буде ставати дорожче, і з часом буде тільки зростати. Відповідно, клієнтові простіше самому забрати замовлення, ніж переплачувати за нього з урахуванням адресної доставки.

У четвертому кварталі року Domino’s відкрив у США 141 новий ресторан мережі. І в прибережних районах США оплата роботи кур’єрів навіть при мінімальній ставці була вищою, ніж в інших районах. Зараз компанія прогнозує зростання доходів, динаміка якого збережеться протягом найближчих 2-3 років. Глобальне зростання продажів буде триматися на рівні 7-10% весь прогнозований період.