АІ в бізнесі

Destination 360 °: аналітична платформа від AdTheorent

KPI, Масштабирование, Технологии, Цифровая реклама

Компанія AdTheorent, Inc., лідер в області цифрової реклами, що використовує передові технології і рішення в сфері машинного навчання, оголосила про запуск Destination 360 ° – нового рішення, створеного для Destination Marketing Organizations (DMO). Це унікальний продукт, призначений для фіксації кількості відвідувань певного міста чи країни, а також для обліку внутрішніх ринкових операцій в пункті призначення.

Як це працює
Щоб виявити і охопити споживачів, які з найбільшою ймовірністю можуть відвідати і здійснити операцію в певній країні, інженери AdTheorent створили і впровадили призначені для користувача моделі машинного навчання. На додаток до призначених для користувача моделям застосовувалися дані про туристичну аудиторії на основі транзакцій, заснованої на анонімних даних про витрати третіх осіб (витрати в готелях, аеропортах і т.д.), а також інші, специфічні для бренду параметри, такі як минулі подорожі, маршрути , дані геотаргетинга та інше.

Орієнтування Destination 360 ° підвищує точність і результативність реклами, охоплюючи споживачів з тієї цільової аудиторії, які з найбільшою ймовірністю відвідають конкретну країну. Щоб визначити вплив рекламної кампанії на відвідування місця призначення, платформа регулярно проводить аналіз відвідуваності і використовує анонімні дані про покупки.

Таким чином, великі дані в поєднанні з досягненнями в області технології машинного навчання дозволило створити продукти і рішення, які виходять за рамки традиційних рекламних KPI (показників продуктивності), орієнтованих на конкретні бізнес-результати. Про це повідомив Джим Лоусон (Jim Lawson), генеральний директор компанії AdTheorent. На думку фахівця,

Destination 360 ° – це унікальна пропозиція для DMO, оскільки крім прив’язки інвестицій до кількості відвідувань, воно фіксує кількість ринкових транзакцій, що відбуваються внаслідок перегляду реклами. За допомогою цих інструментів забезпечується набагато більш повне уявлення про вплив рекламної кампанії на аудиторію.

Всі робочі моделі AdTheorent протягом рекламної кампанії постійно оптимізуються, щоб охопити тих туристів, які (навіть теоретично) могли відвідати місце призначення і витратити кошти в зазначеній ринкової зоні. Щоб продемонструвати вплив однієї такої рекламної кампанії на ринок, AdTheorent використовувала дані про транзакції для вимірювання кількості продажів. В результаті роботи програми Destination 360 ° було забезпечено 54-кратне збільшення витрат на рекламу, а робота з аудиторією привела до:

  • здійсненню 4 833 покупок;
  • 10,9 транзакціях із середньою вартістю за одну покупку 45,82 дол.;
  • 2,4 млн. дол. загального обсягу продажів

Компанія AdTheorent використовує передові технології і рішення для машинного навчання. Її платформа ML підтримує інтелектуальний таргетинг, геоінтеллект, креативні технології (персоналізовані креативні розробки для кожного клієнта). Такий набір програмних продуктів дозволяє рекламодавцям знаходити найбільш кваліфікованих фахівців і максимально творчо підходити до підвищення ефективності і масштабування ключових показників ефективності рекламодавця.

У 2018 році рішення AdTheorent були відзначені численними нагородами, серед яких: «Краще рекламне рішення на основі AI» (AI Breakthrough), «Найбільш інноваційний продукт» (BIG Innovation Awards), Найбільш інноваційна платформа »(премія DMA за інновації)), нагорода Frost & Sullivan за лідерство в області цифрової реклами і «Fast 500» від Deloitte’s Technology.