Страхування

Zurich North America переходить із застарілих інструментів бізнес-аналітики на Power BI

~ 3 хв

Бізнес-користувачі створюють і керують приблизно 89% робочих областей Power BI. Рішення забезпечує гнучкість всій компанії і дозволяє користувачам приймати рішення на основі достовірних даних, не чекаючи відповідей від IT-відділу

Zurich-Insurance-Group

Компанія Zurich North America, що входить до складу Zurich Insurance Group, надає широкий спектр страхових рішень і послуг різним клієнтам. Щоб вирішити проблему розрізненості даних і створити платформу для бізнес-користувачів для більш ефективного аналізу і використання даних, компанія звернулася до Microsoft Azure і Microsoft Power BI. Тепер, замість того, щоб витрачати 80% часу на збір і вилучення даних, бізнес-аналітики присвячують цей час аналізу даних, який приносить реальну користь.

Про компанію

Zurich North America – один з найбільших постачальників страхових рішень і послуг для юридичних і фізичних осіб. У компанії працює 55 тисяч співробітників. Вона надає широкий спектр продуктів і послуг зі страхування від нещасних випадків і страхування життя. У число клієнтів Zurich North America входять фізичні особи, малий бізнес, середні і великі компанії, а також транснаціональні корпорації.

Обмеження застарілої платформи бізнес-аналітики

Оскільки Zurich North America має глобальне охоплення, обробка розрізнених даних стала проблемою. За останні кілька років групи управління даними у Північній Америці і Європі розробили вражаючу систему для збору даних і створення надійних сховищ; проте вони шукали спосіб, який дозволив би бізнес-користувачам ефективно витягувати та використовувати дані компанії.

Бізнес-аналітики витрачали багато часу (~ 80%) на збір і вилучення даних, залишаючи обмежений час (~ 20%) для фактичного аналізу. Раніше аналітики використовували застарілу платформу бізнес-аналітики. Платформа підтримувалася локальними базами даних з фіксованою ємністю і можливостями структурованої інформації і використовувалася в основному як інструмент отримання даних для локального аналізу. Це сприяло появі розрізнених звітів. Портал спільного використання та поширення потребував поліпшення – він не міг легко інтегрувати контент у інші додатки і в інші формати файлів, і у нього були обмежені мобільні можливості.

Бюджет на IT-рішення у різних бізнес-підрозділів сильно відрізнявся, що ускладнювало пошук одного стандартизованого рішення. IT-фахівці витрачали значну частину свого часу і бюджету на створення великих програм з обмеженою гнучкістю. Ці обмеження ускладнювали поширення, впровадження та успішну окупність інвестицій.

У 2018 році після підбору підходящого рішення Zurich North America офіційно вибрала Power BI у якості інструменту візуалізації даних і перенесла 75 існуючих корпоративних додатків з існуючої платформи BI. До 2019 року компанія ефективно стандартизувала Power BI для створення оптимізованих рольових додатків, орієнтованих на ключові галузі роботи. Крім того, було вирішено впровадити служби Microsoft Azure, щоб більш ефективно обслуговувати свої дані. У поточному рішенні дані переміщаються з локальних джерел даних у Azure Data Lake Storage через фабрику даних Azure. На семантичному рівні дані обробляються за допомогою Azure Data Lake Analytics і Azure Databricks і зберігаються в базі даних SQL Azure. Потім дані можна використовувати у Power BI для оптимізації аналізу і візуалізації. Azure Active Directory (Azure AD) використовується для рівня безпеки, а Azure DevOps – для надання комплексних інструментів розробки і спільної роботи. В даний час компанія впроваджує співпрацю між різними клієнтами в Azure AD (B2B) для об’єднання можливостей Power BI Premium. Це спрощує процес надання доступу до контенту користувачам по всьому світу.

Після отримання та збереження даних Power BI встановлює з’єднання з найбільш часто використовуваними джерелами даних і виконує всі необхідні перетворення за допомогою Power Query. У бізнес-користувачів є можливість доповнювати внутрішні набори даних зовнішніми джерелами або комбінувати інформацію з різних внутрішніх джерел для отримання найкращих можливих даних. В даний час бізнес-користувачі створюють і керують приблизно 89% робочих областей Power BI. Power BI забезпечує таку гнучкість для всієї компанії і дозволяє бізнес-користувачам приймати рішення на основі достовірних даних, не чекаючи відповідей від IT-відділу.

Надалі Zurich North America планує використовувати розширені можливості штучного інтелекту, такі як Quick Insights, Key Influencers, Q&A. У компанії почали впроваджувати візуалізацію Smart Narrative, яка допомагає швидко підсумувати візуалізації і звіти для налаштовуваної аналітики.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;