Страхування

Zelros використовує Form Recognizer від Microsoft для максимально швидкого обслуговування клієнтів

~ 3 хв

Розпізнавач форм дозволяє економити на обробці одного звернення від 2 до 5 хвилин, що у кінцевому підсумку еквівалентно сотням годин на рік. Завдяки такій економії часу співробітники страхових компаній приділяють більше часу іншим важливим завданням, комерційним пропозиціям і спілкуванню з клієнтами

Zelros-compamy-use-Microsoft

Французька компанія Zelros реалізує програмне забезпечення на базі AI для страхової галузі. Страховики використовують платформу Zelros для заповнення страхових форм і безперешкодного управління реєстрацією клієнтів і подачею страхових заявок. Компанія об’єднала свою технологію з Form Recognizer – частиною Microsoft Azure Cognitive Services – для автоматичного вилучення ключових значень і тексту з документів.

Коли страховики використовують платформу Zelros, вони набагато швидше обробляють документи, забезпечують високу точність даних і перенаправляють тисячі годин, раніше витрачених на ручне вилучення даних, на краще обслуговування своїх клієнтів. Платформа використовує всі можливості Form Recognizer. В даний час страхові компанії заощаджують від 2 до 5 хвилин на одному документі, що еквівалентно сотні днів на рік.

AI рішення для страхових компаній

Купівля нового страхового поліса або подача заяви про відшкодування збитків можуть бути пов’язані з незручностями для клієнта. Як правило, такі процеси клієнти називають стресовими через необхідність витрачати на них час. Саме тому Zelros використовує передові технології та найсучасніше ПЗ для оформлення полісів і інших страхових процесів.

На платформі представлені два продукти: Zelros для продажів і Zelros для клієнтів. Обидва продукти мають функцію під назвою Documents2Insights, за допомогою якої страхові агенти, менеджери по роботі з претензіями та консультанти реєструють нових клієнтів, автоматично обробляють документи і подають претензії. У 2017 році Zelros перенесла свою роботу на платформу Microsoft Azure, щоб скористатися всіма її перевагами і високою надійністю. Коли було прийнято рішення створити Documents2Insight, виникла потреба у прискоренні і спрощенні реєстрації нових клієнтів або обробки вимог, тому Zelros застосувала можливості Form Recognizer.

Точне налаштування інструменту

У кінці 2019 року компанія Zelros вирішила додати Form Recognizer, частину Azure Cognitive Services, до своєї функції Documents2Insights. Розпізнавач форм використовує AI для вилучення пар ключ-значення і таблиць із документів. Коли клієнт відправляє по електронній пошті відповідні документи, наприклад, такі як водійські права, Form Recognizer отримує дані, щоб Documents2Insights міг перевірити узгодженість, точність і достовірність за звітом про аварію. Співробітникам страхових компаній не потрібно переглядати кожен документ – замість цього вони можуть бачити необхідні дані, представлені у зведеному поданні у Documents2Insights. За допомогою Form Recognizer компанія Zelros скорочує тимчасові витрати на обслуговування клієнтів: час обробки претензії або заявки зменшився, і тепер становить від 2 до 5 хвилин.

Збільшення ефективності процесів і швидкості обробки документів

Form Recognizer дуже точно ідентифікує дані з листів. Наприклад, людина може переплутати символи «s» і «8», але тепер ця проблема вирішена. Завдяки величезній економії часу, яку отримують страхові компанії, їх співробітники тепер приділяють більше часу іншим важливим завданням, комерційним пропозиціям і спілкуванню з клієнтами. У майбутньому Zelros планує продовжити пошук способів спрощення складних процесів і прискорення обслуговування.

У платформу компанії можуть бути включені й інші засоби Cognitive Services, такі як перетворення мови у текст для перетворення звуку з дзвінків клієнтів на рекомендації для страховиків про те, як краще обслуговувати клієнтів і персоналізувати їх пропозиції. Компанія переконана, що технології штучного інтелекту – це спосіб допомогти максимально ефективно застосувати вміння співробітників і розкрити їх потенціал. У складних страхових випадках до роботи обов’язково підключається агент компанії. В даний час завдяки Form Recognizer 30% звернень до страхових компаній, що використовують цю технологію, обробляються автоматично.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;