Охорона здоров'я

Застосування Alteryx для просторової аналітики з метою територіального вирівнювання продажів

~ 3 хв

Для того, щоб зрозуміти, як надати пацієнтам якісні послуги, сегментувати лікарів за актуальністю у медичних установах і територіально розподілити ресурси найоптимальнішим чином, компанія застосувала аналітичну платформу Alteryx

medical data analytics-Alteryx

Компанія

Консалтингова компанія Qral Group регулярно аналізує великі обсяги даних про заявки на медичне обслуговування. Для того, щоб зрозуміти, як надати пацієнтам якісні послуги, сегментувати лікарів за актуальністю у медичних установах і для багатьох інших опцій, компанія застосувала аналітичну платформу Alteryx.

Огляд варіанти використання

Alteryx був використаний разом з інструментами просторової аналітики і даними про медичні препарати та про процедури, опубліковані центрами надання медичної допомоги. При складанні робочого процесу також враховувалися шейп-файли на data.gov (ZCTA, головні дороги США) для оптимізації географічного вирівнювання території для торгових представників медико-біологічної галузі.

У процесі використовувались такі параметри, як відстань до найближчої аптеки, пошук найближчої точки продажу препаратів, просторове зіставлення, макроси оптимізації розташування та інше. Співробітник виводив файли даних для візуального зіставлення, аналізу та зведеної звітності у Tableau, а також в інструмент TerritoryMapper для ручного уточнення меж поштового індексу території.

Проблема

Завдання, яке вдалося вирішити за допомогою Alteryx – оптимізація продажів з урахуванням розташування точок реалізації на місцевості. Мета полягала у тому, щоб створити території, збалансовані з точки зору робочого навантаження і потенціалу продажів з урахуванням географічних обмежень і часу в дорозі. Підхід, розроблений у Alteryx, ефективно оптимізував географічне вирівнювання за лічені хвилини без дорогої покупки сторонніх джерел даних:

  • традиційні підходи до вирішення цієї бізнес-проблеми зазвичай вимагають придбання у третіх осіб даних про використання медичних препаратів або процедур для конкретних терапевтичних областей або ринків. Використовуючи дані центрів надання медичної допомоги, аналітики змогли побудувати повністю гнучку модель, яка створювала модель ідеального розподілу точок продажів медикаментів або надання медичних послуг на будь-якій території для будь-якого ринкового кошика (тобто для комбінації ліків або медичних процедур) без покупки додаткових даних;
  • традиційний підхід вимагав кількох тижнів або навіть місяців (на відміну від хвилин або годин у Alteryx). Економити час, що витрачається на покупку/збір даних, завантаження даних, підготовку та узагальнення даних, завантаження даних в інструмент вирівнювання, визначення та уточнення меж територій вручну і узагальнення результатів вирівнювання – ці кроки були повністю автоматизовані за допомогою робочого процесу Alteryx.

Використовуючи робочий процес оптимізації вирівнювання у якості початкової точки, були розроблені і інтегровані рішення для інших пов’язаних бізнес-проблем:

  • визначення розмірів ринку і крива значень концентрації;
  • сегментація лікарів за кількістю пацієнтів і спеціальності;
  • визначення оптимальної кількості торгових представників для обраної стратегії орієнтування;
  • плани дзвінків лікарям або торговим представникам.

Результати

Alteryx справив значний вплив на робочий процес компанії за рахунок економії часу і скорочення витрат. Час, необхідний на аналіз, скоротився з 1-2 місяців до 1 дня (було досягнуто економії часу на кожному етапі аналізу, від збору, завантаження, підготовки, вирівнювання даних до візуалізації результатів). Були знижені витрати за рахунок усунення необхідності закупівлі даних у сторонніх постачальників.

Компанія Everest – офіційний партнер Alteryx в Україні. Більш детальну інформацію по платформі Alteryx і вартість впровадження рішень дізнавайтеся у наших менеджерів.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Артем Голоскевич
директор по Data&AI стратегії
;