Банки

Jefferies впроваджує Microsoft 365 для забезпечення відповідності нормативним вимогам FINRA

~ 2 хв

У період пандемії COVID-19 компанія обмежила взаємодію і співпрацю між банківськими та дослідницькими підрозділами за допомогою Microsoft 365, поліпшивши їх відповідність правилам і положенням регулюючого органу фінансової галузі (FINRA) і Комісії з цінних паперів і бірж (SEC)

Madison-Jefferies

Jefferies – незалежна інвестиційна компанія, яка займається банківською справою, ринками капіталу і альтернативним управлінням активами. Як і багато компаній, що надають фінансові послуги, Jefferies підпорядковується нормативним вимогам і обмеженням, що забороняють обмін інформацією між її інвестиційно-банківськими та дослідницькими підрозділами. Jefferies була однією з перших компаній, що впровадили інформаційні бар’єри за допомогою Microsoft 365, що дозволило компанії розгорнути Microsoft Teams, OneDrive та SharePoint для поліпшення відповідності вимогам FINRA.

Розгортання Microsoft Teams і Microsoft OneDrive

Коли почалася пандемія COVID-19, 98% співробітників Jefferies перейшли на віддалену роботу. Одночасно надаючи співробітникам ПЗ, монітори та інше обладнання, необхідне для роботи з дому, Jefferies у цей період виконала розгортання Microsoft Teams і Microsoft OneDrive у хмарі. Ухвалення інформаційних бар’єрів для певних програм Microsoft 365 дозволило максимально швидко здійснити цей перехід. Крім того, компанія обмежила взаємодію і співпрацю між банківськими та дослідницькими підрозділами, поліпшивши їх відповідність правилам і положенням регулюючого органу фінансової галузі (FINRA) і Комісії з цінних паперів і бірж (SEC), що забороняють інсайдерську торгівлю.

Користувачі Microsoft 365, яким заборонено спілкуватися і ділитися файлами з користувачами з інших підрозділів, які не можуть обмінюватися інформацією, дзвонити, співпрацювати, а також давати і отримувати доступ до файлів від певних груп співробітників у Teams, OneDrive і SharePoint. Функція інформаційних бар’єрів вже «вбудована» у Microsoft 365. Крім впровадження бар’єрів, Jefferies отримала нові можливості для сегментації. Розробники продукту допомогли впоратися з технічними проблемами при розгортанні і досягти тих результатів, які компанія має у даний час.

Швидке впровадження Microsoft Teams

Компанія вже розглядала можливість використання Microsoft Teams до COVID-19. Застосовуючи Teams, компанія знала, що необхідно розгорнути OneDrive якомога швидше, щоб співробітники отримали максимально зручні умови роботи і ефективної співпраці в Teams. Крім того, їх було легко інтегрувати з іншими додатками Microsoft 365, а також використовувати функцію спільного використання екрана. Крім функцій безпеки і відповідності нормативним вимогам FINRA, платформа дає співробітникам можливість стабільно працювати, не прив’язуючись до знаходження в офісі. Також Jefferies впровадила можливості Multi-Geo у Microsoft 365, що дозволило компанії задовольнити потреби у розміщенні даних в багатьох регіонах. Це була критична частина завдання щодо впровадження Exchange Online в інших регіонах. Зараз організація використовує Multi-Geo в регіонах EMEA, APAC і в Австралії. Без нього компанії довелося б створювати кілька орендарів. В даний час Jefferies розгортає Microsoft Information Protection, впроваджуючи нові продукти і просуваючи бізнес вперед, незважаючи на наслідки першої хвилі COVID-19.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;