Рітейл та eCommerce

Wipro прогнозує показник відтоку клієнтів за допомогою Power BI

~ 2 хв

Довгострокове прогнозування відтоку показує, протягом якого часу користувач (або компанія) захоче відмовитися від послуг, що надаються. Така аналітика дозволяє утримувати «цінних», тобто, давніх клієнтів, оскільки у довгостроковій перспективі саме вони мають важливе значення для отримання компанією прибутку

Компанія

Wipro Limited – провідна світова компанія, що надає послуги в області інформаційних технологій, консалтингу і бізнес-процесів. Вона використовує когнітивні і хмарні обчислення, робототехніку, складну аналітику, щоб допомогти клієнтам адаптуватися до цифрового світу.

Завдання

Як у будь-якої великої компанії, у Wipro Ltd є давні і нові клієнти, відповідно, існує і проблема їх відтоку. Компанія поставила задачу відстежити клієнтів, які незабаром з великою ймовірністю відмовляться від її послуг, і вибрала для цього інструмент Power BI.

Рішення

Рішення з прогнозування відтоку клієнтів допомагає визначити, коли, швидше за все, користувач (або компанія) відмовиться від послуг, що надаються. Така аналітика дозволяє утримувати «цінних», тобто, давніх клієнтів, оскільки у довгостроковій перспективі саме вони мають важливе значення для компанії. Витрати на їх утримання відчутно менші, ніж витрати на пошук і підвищення лояльності нових клієнтів.

Прогностична модель ідентифікує характеристики/індикатори відтоку (таємні або явні), а прогностична оцінка рівня клієнта на часовій шкалі демонструє ймовірність відмови від послуг у певний період (місяць, два, рік і так далі).

Прогнозуюче рішення по очікуванню відтоку визначає час переходу клієнта до відкритої часової шкалі. Для компанії Wipro цей показник важливий, оскільки він допомагає у розробці стратегій довгострокового прогнозування, отже, впливає на процес утримання існуючих клієнтів.

Дані, зібрані з використанням рішення Microsoft Power BI, містять інформацію про клієнта, його купівельну поведінку і POS/Campaign. Початкова фаза включає сегментування на основі значень і ідентифікацію KPI, а потім виведення моделі виживання для визначення тригерів/індикаторів тихого відтоку. У зведенні відтоку вказується активна клієнтська база, заснована на таких параметрах, як місяць року, тип карти, промо-коди та точка продажу. Транзакції відображають статус клієнта, час події, тип карти, POS і промо-код – всі ці дані використовуються для аналізу піків і падінь продажів.

Результат застосування Power BI

Прогнозуюче моделювання дозволяє ідентифікувати відтік клієнтів на основі категорії ризику, прогнозованого місяці відтоку, типу карти, суми балансу, промо-кодів, кількості транзакцій за певний квартал (всі ці змінні дійсно важливі для формування реальної картини).

Процес виконується за три простих кроки:

  • Аналіз даних (описова аналітика демографії клієнтів, транзакцій і похідних даних, що відображає зміни у поведінкових трендах споживачів).
  • Базова сегментація клієнтів.
  • Виведення формули відтоку, що попереджає втрату клієнта.
Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;