Рітейл та eCommerce

Wipro оновлює Oracle Retail Suite V16 і трансформує бізнес-процеси компанії-клієнта

~ 3 хв

Нове рішення дозволило спростити і стандартизувати багато з існуючих процесів, значно скоротивши список операційних звітів і підвищивши продуктивність онлайн-платформи компанії

Завдання

Компанія-клієнт зіткнулася з проблемами кібербезпеки у застарілій внутрішній системі. Отже, вона виступила з ініціативою, спрямованою на виконання загального технічного оновлення, яке дозволило б довести всі системи у ландшафті до останніх версій. Ця ініціатива включала Oracle Retail Suite.

Завдання полягало у такому підході, який забезпечив би швидку реалізацію ідеї і у той же час дозволив вкластися у корпоративний термін дотримання вимог безпеки. Більш того, ця ініціатива не ставила перед собою мету вплинути на існуючі методи роботи, тобто, компанія-клієнт не мала завдання трансформувати звичні бізнес-процеси. Завдання підтримувати процеси в точності такими, якими вони були, була складною, оскільки було багато незрозумілих і недокументованих налаштувань, інтеграцій та звітів.

Клієнт також стикався з проблемами даних і продуктивності у Oracle Retail Suite, не маючи чіткого уявлення про причини цих проблем. Компанія хотіла, щоб ці проблеми були вирішені в рамках ініціативи по оновленню.

Рішення

Wipro розгорнула модулі Oracle Retail Suite V16 для мерчендайзингу (ORMS), ціноутворення (ORPM), операцій магазину (ORSIM) і управління складом (ORWMS). Після оцінки основних цілей клієнта і обмежень по термінах було виконано чисто технічне оновлення відповідних модулів Oracle Retail Suite. Завдання полягало у тому, щоб зосередитися на вирішенні технічних проблем з мінімальним впливом на усталені бізнес-операції і методи роботи.

Оскільки платформа Oracle Retail була налаштована не так, як того вимагали існуючі у компанії процеси, група фахівців по роботі з даними початку з визначення і докладного опису налаштувань, які призначалися для кожного з модулів. Це дозволяло оцінити налаштування, які вже були охоплені функціональністю нової версії (і, отже, могли бути відкинуті), а також ті налаштування, які були новими, і тому повинні були бути додатково проаналізовані, щоб визначити курс дій. Рішення приймалося у кожному конкретному випадку з урахуванням впливу на бізнес і за принципом слідування існуючій політиці. У більшості випадків, якщо налаштування було занадто незручним для системи, був досягнутий компроміс і скоректований бізнес-процес; якщо налаштування не була зручним або здійснило мінімальний вплив на систему, воно було перенесене і адаптоване до нової версії пакету.

В рамках процедури ідентифікації налаштувань були також проаналізовані звіти. Оскільки у компанії була неймовірно велика кількість звітів, проводилася оцінка ступеня їх використання, щоб отримати чітке уявлення про те, що насправді використовується бізнесом. Після представлення цієї інформації відповідним зацікавленим сторонам початковий список звітів був раціоналізований і значно скорочений.

Докладний аналіз налаштувань і пов’язаних дій переадресації портів дозволив вирішити деякі проблеми з даними і продуктивністю, які були пов’язані з існуючими налаштуваннями. Решта проблем були вирішені у рамках дій з міграції даних, була додана логіка перевірки і очищення, у тому числі на етапі тестування продуктивності, який був спеціально введений для перевірки критичних процесів і забезпечення їх відповідності певним очікуванням продуктивності.

Беручи до уваги стислі терміни для відповідності вимогам безпеки, для всіх модулів був застосований метод великого вибуху (інтеграційне тестування). Щоб звести до мінімуму ризик, Wipro провела кілька репетицій перемикання для точного налаштування процедури. Всі ключові зацікавлені сторони були мобілізовані для підтримки процесу у всіх часових поясах.

Вплив на бізнес

Успішне впровадження Oracle Retail Suite V16 виявилося цінним активом для клієнта. Нове рішення:

  • забезпечує бажану відповідність безпеки з оновленою підтримкою платформи від постачальника за рахунок використання нових (і поліпшених) функцій безпеки продукту;
  • дозволяє спростити і стандартизувати деякі з існуючих процесів, замінивши існуючі налаштування новими базовими функціями і значно скоротивши список операційних звітів;
  • підвищує стабільність платформи за рахунок зменшення кількості налаштувань, використання новітніх розширених базових потоків інтеграції і вирішення існуючих проблем з даними;
  • підвищує продуктивність платформи за рахунок вирішення проблем, пов’язаних з критичними процесами.
;