Транспорт та логістика

Wipro автоматизує критично важливі бізнес-процеси у ланцюжку поставок на 19-ти виробничих підприємствах

~ 2 хв

Рішення від Wipro допомогло ефективніше контролювати систему управління виробництвом і оптимізувати загальні витрати на SCM

automated-logistic-wipro

Історія клієнта

Один з найбільших виробників автомобілів у світі, що займається виробництвом автомобілів, мотоциклів та силового обладнання, який веде діяльність у різних країнах. Компанія-замовник мала певні проблеми з управлінням виробництвом на 19-ти заводах. У існуючих ІТ-системах було ускладнено управління критично важливими функціями, такими як планування виробництва, управління замовленнями, запасами та рахунками.

Необхідно було знайти партнера, який допоміг би ефективніше контролювати систему управління виробництвом і оптимізувати загальні витрати на SCM.

Рішення

Клієнт обрав Wipro у якості свого ІТ-партнера, щоб взятися за завдання оптимізації критично важливих бізнес-процесів. Ця процедура була вкрай важливою і складною. Компанія Wipro ретельно вивчила проблему клієнта, впровадила рішення для управління наданням послуг на основі автоматизації по всьому ланцюжку поставок для 19-ти заводів і продовжує підтримувати додаток.

Wipro застосувала свій досвід у предметної області для досягнення значних цілей протягом перших 12 місяців.

Завдяки діям Wipro компанія виконала:

  • автоматизацію EDI і генерацію звітів;
  • редизайн елементів системи;
  • PCM для активних функціональних спостережень;
  • автоматизований моніторинг функціональних пунктів пропуску;
  • скорочення часу на прийняття рішень;
  • зниження кількості пригод з віком до 0;
  • скорочення кількості невиконаних заявок на 50%;
  • скорочення кількості відключень у нічний час на 45%;
  • впровадження KEDB і його ефективне використання для обробки заявок.

Вплив на бізнес

Рішення Wipro допомогло компанії-клієнту забезпечити контроль глобальних систем управління виробництвом на 19-ти заводах, забезпечуючи при цьому безперервність бізнесу.

Інші переваги рішення забезпечили наступне:

  • зниження кількості інцидентів на 48% протягом перших 3 років реалізації проекту;
  • оптимізація витрат на 40%;
  • підвищення стабільності додатки з 95% до 99,9%;
  • потенційна економія 15 млн. дол. лише за 9 місяців діяльності;
  • зекономлено 800 хвилин ЦП;
  • поліпшення користувацького досвіду (по швидкості закриття);
  • мінімальна участь з боку клієнтів-МСП.
Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;