Страхування

Виявлення можливостей перехресних продажів на страховому ринку за допомогою Alteryx

~ 2 хв

Компанія AON потребувала ефективного інструмента визначення кількості клієнтів, які купили послугу у конкурентів. Після застосування Alteryx кожен страховий брокер зберіг щомісяця 7-8 годин робочого часу, що в масштабі всієї компанії дало економію 160 людино-годин на місяць

Проблема

Центр інновацій та аналітики компанії AON (ACIA) потребував інструмента, який би зміг визначити можливості крос-продажів у секторі страхування. Передбачалося, що при використанні Alteryx можна організувати повторюваний і уніфікований процес для всіх груп страхових фахівців по роботі з клієнтами. Мета полягала в тому, щоб ідентифікувати клієнта, який не уклав угоду з Aon, але в той же час вибрав продукт конкуруючих страховиків.

Ця категорія клієнтів вкрай важлива для страхових компаній, що займаються крос-продажами (реалізують разом з основною послугою пакет додаткових). Раніше процес пошуку клієнтів вимагав великого обсягу роботи, фільтрації файлів Excel, що дорівнювало 7-8 годинам ручної праці співробітників страхової компанії. Щомісяця 160 людино-годин витрачалося лише на звіти, що еквівалентно 1 місяцю діяльності компанії. Таким чином, неможливо було вирішувати поставлені базові завдання і рости, а також підвищувати якість обслуговування клієнтів. Звітність та аналітика займали занадто багато часу, і цю функцію взяв на себе Alteryx.

Рішення

Незважаючи на гадану складність завдання, розв’язати цю проблему за допомогою Alteryx виявилося легко. По-перше, були відфільтровані ті клієнти, які не купили основний (цільовий) продукт, а вже з їх числа були відібрані ті, які купили цільової продукт у конкуруючої страхової фірми. Процес пошуку був автоматизований, і його почали використовувати співробітники філій AON не тільки в США, але і в інших країнах.

За допомогою Alteryx страхові фахівці отримували максимально повну інформацію про клієнтів: в якій країні, коли і яка послуга була придбана. На підставі цих даних у прискореному темпі формувалася звітність, а фахівці могли робити висновки про те, яким чином слід удосконалити продукт для того, щоб він став користуватися великим попитом.

Результати

Внаслідок використання Alteryx кожен страховий брокер зміг заощадити 7-8 годин в місяць, запускаючи аналітичний процес і формуючи звіт за кілька секунд. У масштабі цілої компанії це економить 160 робочих годин (4 робочих тижні) людино-годин на місяць. До застосування Alteryx на повторення завдання по знаходженню клієнтів, які купили страхову послугу у конкурентів, компанія витрачала 2000 годин на рік.

Компанія Everest є офіційним партнером Alteryx зі статусами Premier Partner, Value Added Resellers, Analytic Consultants в Україні. Звертайтесь до нас, якщо бажаєте купити Alteryx в Україні.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Артем Голоскевич
директор по Data&AI стратегії
;