Рітейл та eCommerce

Використовуючи Alteryx, компанія Coca-Cola знизила витрати на 60%

~ 3 хв

Платформа була використана в якості робочого середовища для візуалізації та впорядкування даних. Оброблені дані легко передавалися у сервіси Tableau (Desktop, Server або Online), таким чином, співробітники отримували миттєвий доступ до структурованої інформації. Візуальний ефект сприйняття даних в Tableau був набагато вище, ніж від рядків і стовпців в Excel

Компанія

Слово «кока-кола» є другим найбільш часто вживаним словом в світі (на першому місці слово «ок»). Тож не дивно, що компанія Coca-Cola не потребує представлення. Вона існує з 1886 року, і за час діяльності створила більше 500 видів напоїв, які продаються в 200 країнах світу. У всіх цих країнах працюють мільйони торгових точок, що реалізують продукцію Coca-Cola. Складно навіть уявити обсяг даних, які компанія отримує і обробляє кожен день.

Проблема

Старший бізнес-аналітик компанії в північноамериканському регіоні, Jay Kaplan, опитав кожну групу співробітників і попросив описати бізнес-завдання або проблему, яку вони вирішували. Єдиним активним інструментом зі спостереження торгової активності кожної точки продажів була платформа, створена зовнішньої консалтинговою фірмою, а всі розрахунки і візуалізація даних проводилися в Excel. Виявилося, що платформа не оновлювалася більше 2 років і для її функціонування був потрібний великий об’єм оперативної пам’яті, а електронні таблиці Excel перестали справлятися з існуючим обсягом інформації і при завантаженні гальмували процес роботи ПК співробітників.

Було прийнято рішення знайти альтернативу, при цьому основним завданням стала допомога бізнес-аналітикам в зборі величезних масивів даних, а також візуалізація всієї зібраної інформації в таблицях в простій і доступній формі (дані повинні були розташовуватися певним чином, і зробити це можна було тільки за допомогою Alteryx).

Рішення

Платформа Alteryx була використана в якості робочого середовища для візуалізації та впорядкування даних. Дані, оброблені платформою Alteryx, легко передавалися в сервіси Tableau (Desktop, Server або Online), таким чином, співробітники отримували миттєвий доступ до структурованої інформації. Візуальний ефект сприйняття даних в Tableau був набагато вище, ніж від рядків і стовпців в Excel. Незабаром після першого застосування платформу Alteryx в Coca-Cola почали регулярно використовувати фінансовий, операційний і маркетинговий відділи.

Результати застосування платформи

До Alteryx:

  • Збір даних і розробка інструментів проводилися консультантом по консалтингу;
  • Дані оновлювалися кожні півроку, на завершення циклу поновлення потрібно 6 тижнів;
  • Неможливість внесення змін до строків поставки;
  • Облік даних на базі Excel, що уповільнює роботу комп’ютерів користувачів;
  • Для завантаження даних про одне магазині було потрібно кілька хвилин.

Після впровадження Alteryx:

  • Співробітники Coca-Cola самі виконують збір та управління даними, створюють інформаційні панелі і робляться робочими процесами (workflows) з іншими користувачами платформи
  • Панель інструментів Coca-Cola на платформі оновлюється щоквартально (цикл поновлення повинен бути завершений протягом 3 днів після закриття місяця)
  • можливість швидкої перевірки та коригування термінів поставки (за допомогою account team);
  • швидке перенесення даних account team в сервіс Tableau;
  • інформація по одному магазину оновлюється за лічені секунди.

В кінцевому підсумку компанії Coca-Cola вдалося знизити витрати на 60%.

Якщо ви бажаєте дізнатись детальну інформацію або почати працювати із платформою Alteryx, звертайтесь до нас, офіційного партнера Alteryx в Україні.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Артем Голоскевич
директор по Data&AI стратегії
;