Рітейл та eCommerce

Venca персоналізує обслуговування клієнтів за допомогою Dynamics 365

~ 3 хв

Ритейлер запустив платформу взаємодії з клієнтами, яка поєднує у собі обслуговування клієнтів за допомогою Microsoft Dynamics 365, Adobe Campaign та аналітичні можливості Power BI. Venca персоналізувала взаємодію з клієнтами, поліпшила аналітику і збільшила середню вартість замовлення на 20%

Venca-Dynamics 365

Іспанський модний бренд Venca розвивався разом з мінливими потребами клієнтів: від продажів по каталогах і поштою він перейшов до продажів онлайн. Компанія хотіла продовжити оцифрування процесів комунікації з клієнтами і впорядкувати дані про продажі. Ритейлер запустив платформу взаємодії з клієнтами, яка поєднує у собі обслуговування клієнтів за допомогою Microsoft Dynamics 365, Adobe Campaign та аналітичні можливості Power BI. Venca персоналізувала взаємодію з клієнтами, поліпшила аналітику і збільшила середню вартість замовлення на 20%.

По мірі розвитку інтернету Venca перетворилася на центр електронної комерції у Європі, і в даний час ритейлер отримує 70% свого доходу від онлайн-продажів, має 7 мільйонів клієнтів у 14 країнах. Щоб бути конкурентним, бренд взяв курс на цифрові зміни і технології, за допомогою яких можна надавати клієнтам персоналізовані послуги та необхідні продукти з урахуванням переваг покупців.

Однак деякі ручні процеси і паперовий облік даних як і раніше ускладнювали

відстеження історій клієнтів і взаємодію або ефективне управління великою базою даних контактів (деякі з них були неактуальними, застарілими). Venca мала намір поліпшити комунікацію з клієнтами і зв’язати дані електронної комерції з автоматизованими маркетинговими процесами. Компанія розраховувала зробити це без дорогої і трудомісткої локальної інфраструктури.

Щоб розгорнути інтелектуальні можливості хмарного обслуговування клієнтів, додати маркетингові функції і оптимізувати свої онлайн-продажі, Venca запустила платформу взаємодії з клієнтами, яка об’єднує Dynamics 365 Customer Service з Adobe Campaign, частиною Adobe Experience Cloud. Ритейлер працював з Avanade, володарем нагороди Microsoft Partner of the Year 2019, над оновленням можливостей електронної комерції, запуском Dynamics 365 з Adobe Campaign і трансформацією роботи кол-центру.

Співробітники Avanade надали неоціненну допомогу у впровадженні Dynamics 365 і Adobe Campaign, вони вирішували ці проблеми і знаходили відповіді на будь-які питання, з якими стикалися співробітники.

Створивши хмарну платформу, Venca змогла віддалено пропонувати свої продукти і послуги клієнтам під час кризи, викликаної COVID-19. Маркетологи, аналітики, співробітники колл-центру і керівники підприємств змогли підключитися до платформи віддалено, у режимі домашнього офісу. Після того, як Venca почала представляти взаємодію з клієнтами у цифровому вигляді, все історії клієнтів зберігалися в одному джерелі, вони агреговані у Dynamics 365 з телефонних дзвінків, електронних листів, вікон чатів і сайту, на якому клієнт зробив покупку.

Розширюючи функції платформи взаємодії з клієнтами за допомогою Power BI, ритейлер Venca отримує нові потужні можливості інтерактивної звітності та візуалізації даних, а також розширену аналітику для фахівців компанії, маркетинг-директорів і осіб, які приймають бізнес-рішення. Разом з Dynamics 365 отримувати точні дані про всі облікові записи можна одним клацанням миші. Можна дізнатися, наприклад, коли клієнт очікує відправлення посилки або у нього виникла проблема з обробкою кредитної картки.

Venca продовжує розвивати свої можливості за допомогою Dynamics 365, Adobe Campaign та Power BI для досягнення кращих бізнес-результатів і якісного обслуговування клієнтів.

Microsoft – світовий лідер в області інформаційних технологій, що поставляє широкий діапазон пристроїв і сервісів, програмного забезпечення та ІТ-послуг. Компанія Everest – офіційний партнер Microsoft в Україні. Якщо ви хочете дізнатися докладну інформацію або вартість рішень Microsoft, звертайтеся до наших фахівців.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;