Транспорт та логістика

Vector Logistics виходить за рамки автоматизації даних

~ 3 хв

Швидкість прийняття рішень в компанії стала вище: разом з Alteryx витяг файлів з SAP і об’єднання їх з іншими типами файлів скоротилося з 4-х до 2-х днів, що в сукупності скоротило час обробки на 25-50%

Vector-Logistics

Огляд варіанту використання

Vector Logistics є компанією з продажу, мерчандайзингу та ланцюжку поставок, яка збільшує вартість бізнесу за рахунок повністю інтегрованої мережі з контрольованою температурою у Південній Африці. Компанія витрачала чимало часу на картографування декількох наборів даних в області клієнтської аналітики. Користувачі могли вручну витягати файли з SAP і об’єднувати їх з файлами, отриманими у вкладеннях електронної пошти, за допомогою Microsoft Excel і функцій Power Query. Користувачі виконували цей процес приблизно 4 дні на місяць. Початкові результати застосування Alteryx показують, що час відгуку скоротився з 4 днів до 2-3 днів, що означає скорочення часу обробки на 25-50%.

Бізнес-завдання, яке необхідно було вирішити

Основна проблема співробітників полягала у тому, що вони витрачали значну кількість часу на відображення декількох наборів даних в області клієнтської аналітики. Користувачеві необхідно було вручну витягти файли з SAP і об’єднати їх з файлами, отриманими у вкладеннях по електронній пошті, за допомогою Excel та функцій Microsoft Power Query. Користувачам було потрібно в середньому 4 дні на місяць на даний процес.

Таким чином, у компанії виникла необхідність у створенні автоматизованого робочого процесу, який значно скоротив би ручні зусилля при добуванні, зіставленні і очищення даних (ті, які раніше виконувалися за допомогою Power Query). Неструктуровані дані IRI/ Shoprite/PNP Portal зіставлялися з даними SAP BW, тим самим зменшувався час, витрачений на очищення даних ручним способом. Використовуючи інструменти прогнозування Alteryx, була проведена оптимізація створення циклу викликів.

Робоче рішення

Рішення, рекомендоване клієнту, представляє собою розгортання Alteryx, що складається з декількох частин (застосовується чотирьохетапний підхід – від планування до зворотного зв’язку з керівниками). Рішення про це розгортання стало наслідком бізнес-завдання, яке компанії потрібно було вирішити: поліпшити час відгуку на поновлення циклів викликів за допомогою платформи Alteryx.

Alteryx – це провідна платформа для автоматизації аналітичних процесів (APA), яка дозволяє будь-якому користувачеві легко обмінюватися даними, автоматизувати виснажливі і складні процеси і перетворювати дані на результати. Платформа Alteryx початково інтегрована з існуючими системами (PowerBI, SAP і т. д.) і забезпечує наскрізну аналітику, аналіз даних і автоматизацію процесів.

Переваги, яких досягла компанія:

  • потенційна економія від 2500 до 5000 за рахунок реалізації єдиного варіанту використання;
  • покращене управління ризиками за допомогою неінвазивної технології, яка може бути накладена на існуючі системи та інтегрована з даними, при цьому зводиться до мінімуму порушення IT-стратегії та архітектури;
  • точність – правильний результат, рішення або вірний розрахунок з першого разу;
  • послідовність – ідентичні процеси і завдання, що усувають відхилення і мінімізують ймовірність помилок;
  • швидкість – підтримується швидке розгортання інструментів і моделей, що дозволяють приймати рішення, засновані на даних. Час відгуку скоротився з 4 днів до 2-3 днів, що означає скорочення часу обробки на 25-50%;
  • розширені можливості – розширений набір навичок аналізу даних, розроблений з використанням передових методів підготовки даних, який дозволяє отримати нові знання;
  • прозорість – прозорі і прості у використанні робочі процеси дозволяють створювати контрольні журнали;
  • повернення інвестицій – економія, отримана за рахунок реалізації одного варіанта використання, покриває 25-50% витрат на ліцензування.
Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;