Страхування

Trifacta як інструмент для швидкого сортування претензій у CMS

~ 2 хв

Завдяки застосуванню аналітичної платформи, страхові фахівці Centers for Medicare & Medicaid Services домоглися швидкого сортування претензій і виявлення неправильних звітів до моменту оплати. Компанія перестала втрачати щорічно величезні суми через виплати по помилково заявленими позовами

Компанія

Американська державна організація Centers for Medicare & Medicaid Services управляє програмою Medicare і працює в партнерстві з урядами штатів з адміністрування Medicaid, Державної програми медичного страхування дітей (SCHIP) і стандартів медичного страхування.

Проблема

Уряд США в рамках програм від Centers for Medicare & Medicaid Services (CMS) щорічно втрачав мільярди доларів через шахрайство, причому, не тільки в результаті оплати помилково заявлених претензій, але і часових витрат і коштів, витрачених на подальше відшкодування цих збитків. CMS перебували в пошуку програмного інструменту для швидкого сортування претензій і виявлення неправильних звітів до їх оплати.

Дані про медичні претензії складні, їх важко стандартизувати, особливо при використанні існуючих аналітичних моделей для лікування пацієнтів, спалахів захворювань і шахрайства. Для більш ефективного використання даних аналітикам потрібне було спільне рішення для обробки інформації, що дозволяє досліджувати, підготовлювати і аналізувати різноманітні типи даних про претензії. Тому для вирішення всіх перелічених питань була обрана аналітична платформа Trifacta.

Яку вигоду отримали CMS від застосування Trifacta?

У CMS вже існувало комплексне рішення для спільної розширеної аналітики і обміну даними в державному охороні здоров’я – CAADS. Технологія обробки даних від Trifacta, використовувана в CAADS, розширила можливості цієї платформи, оскільки дозволила очистити інформацію і підготувати її до роботи в страховому секторі (зокрема, з питаннями претензій, які тепер можна було розділити на правомірні і помилкові).

Інтегруючи рішення для обробки даних Trifacta в платформу CAADS, CMS перейшли від обробки даних протягом шести тижнів до перетворення даних всього за один день. Таким чином, платформа Trifacta допомогла CMS перестати втрачати мільярди доларів внаслідок шахрайських претензій та оптимізувати часови витрати.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;