Державний сектор

Таллахассі застосовує Alteryx для виявлення і ліквідації витоків води

~ 3 хв

Комунальні служби міста застосовують спеціальний алгоритм для виявлення витоків води і автоматичного повідомлення клієнтів, а також для створення звітності, яка дозволяє інженерного персоналу зосередитися на аналізі, а не на рутинній роботі, економлячи сотні годин на рік

Tallas

Місто Таллахассі (Флорида, США) використовує екосистему розширеної аналітики, щоб поповнити ряди «розумних міст», надаючи громадянам нові послуги, замінюючи ручні процеси автоматизованими програмами і розвиваючи культуру самообслуговування для бізнес-аналітики.

Перетворення відбуваються у партнерстві з Community Redevelopment Agency з метою створення нових просторово-орієнтованих інформаційних панелей з ряду розрізнених джерел даних, застосування спеціального алгоритму для виявлення витоків води і автоматичного повідомлення клієнтів і виїзних технічних фахівців про безперервне споживання води, а також створення звітності, яка дозволяє інженерному персоналу зосередитися на аналізі, а не на рутинній роботі, економлячи сотні годин на рік.

Робоче завдання

Місія Community Redevelopment Agency Таллахассі, або CRA, полягає в реалізації стратегій, які сприяють розбудові центральних міських районів за рахунок розподілу як державних, так і приватних ресурсів. Типові проекти, що фінансуються CRA, включають поліпшення комерційних і житлових будівель, інфраструктури, транспорту.

Раніше CRA зазнавав труднощів зі встановленням зв’язку з підприємствами та організаціями, які могли б отримати вигоду від наданих ними грантів. Знання CRA широкою публікою було обмеженим, і метою фахівців було змінити це, надавши цьому зв’язку особливий вид за допомогою інтерактивної карти на їх веб-сайті.

Ще одна сфера, в якій відбулися перетворення – водні комунікації. Необхідно було спростити оцінку магістралей і гідрантів перед ремонтом дороги і визначити стан труб і пожежних гідрантів у певному районі, переглянувши приміщення і замовлення на виконання робіт.

Також місто потребувало автоматизації процесу виявлення витоків води і повідомлень про це. Раніше аналітики кожен день отримували PDF-файл на чотири, п’ять, шість сотень сторінок і вручну переглядали щомісячні підсумки, щоб дізнатися, чи є у клієнта витік. Крім того, їм доводилося шукати клієнта у системі, вручну відкривати замовлення на роботу, знаходити техніка, призначати зустріч і т. д.

Alteryx став інструментом, який дозволив вирішити всі завдання у максимально короткі терміни. Після об’єднання даних і підготовки перевірені адреси були згруповані в один файл, а не перевірені – у інший, який пізніше міг бути переглянутий CRA. Таким чином, файл адрес, які пройшли перевірки, був геокодований за допомогою додатка, розміщеного у міській галереї Alteryx. Був використаний просторовий інструмент Cass для стандартизації адрес, прямого геокодера для отримання широти і довготи, пошуку найближчого і просторового відповідності для забезпечення точності. З цих даних можна було створити не тільки карту, але і інтерактивну онлайн-панель. Використовуючи цю панель інструментів, громадськість може проаналізувати, де, коли і як CRA використовувало кошти, виділені з міського бюджету. Крім того, виїзним технікам і персоналу була надана інформація про будинки, які вони відвідували.

Переваги застосування Alteryx

До появи рішення Alteryx місту було потрібно, у середньому, 55 днів на те, щоб замовник отримав паперове повідомлення про витік! Тепер між інцидентом і отриманням електронного листа проходить близько семи днів.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;