Телекомунікації

Тайський лідер комунікацій AIS формує культуру даних та інновацій разом з Tableau

~ 3 хв

Сервіс дав компанії можливість створювати і представляти інтерактивні презентації з візуалізацією даних на приладовій панелі в зручній для сприйняття формі. Керівництво бачить порівняльні характеристики декількох продуктів і може вибрати, який з них краще і ефективніше

AIS-Tableau

Компанія

Advanced Info Service (AIS) – найбільший оператор мобільного зв’язку в Таїланді з абонентською базою понад 40 мільйонів людей і річним доходом 248 мільйонів доларів. Телекомунікаційний гігант був заснований у 1986 році, компанія спеціалізується на широкосмуговому і цифровому контенті, такому як розважальні, ігрові та бізнес-хмарні сервіси.

Рішення про використання Tableau було прийнято чотири роки тому. Цей крок дозволив компанії більш ефективно збирати дані, якісніше обробляти отриману інформацію і розвивати культуру інновацій для розвитку компанії у майбутньому.

Проблема

До початку застосування Tableau AIS зіткнулася з серйозною перешкодою на шляху до цифрового перетворення у рамках всієї організації: незважаючи на те, що процес збору даних був надійним, не всі співробітники компанії були знайомі з ключовими діловими і операційними тенденціями. Наприклад, програмами бізнес-аналітики могли управляти тільки ті, хто мав глибокі технічні знання, інші працювали, в основному, з електронними таблицями. В результаті рішення часто приймалися на основі розрізнених джерел інформації з відмінностями у продуктивності у різних співробітників. Таким чином, через те, що не всім співробітникам було доступно складне програмне забезпечення, AIS було складно перетворити на організацію, керовану даними.

Переваги Tableau

Можливості Tableau дозволили більшій кількості співробітників оптимізувати використання даних і процес прийняття рішень. В даний час, якщо у керівників департаментів виникають питання по портфелю продуктів або послуг, персонал може досліджувати і аналізувати дані про продуктивність за допомогою потужних візуалізацій. Це призводить до більш швидкого й ефективного прийняття рішень.

AIS випереджає конкурентів, перш за все, за рахунок прогнозування тенденцій ринку. Раніше для надання керівництву потрібної інформації потрібно було кілька днів, так як необхідно було запросити дані і потім їх обробити. Сервіс Tableau дав можливість створювати і представляти інтерактивні презентації з візуалізацією даних на приладовій панелі у зручній для сприйняття формі. Тепер керівництво компанії бачить порівняльні характеристики декількох продуктів, може вибрати, який з них кращий і ефективніший. Робота з Tableau стала частиною корпоративної культури AIS.

Крім іншого, Tableau сприяє створенню культури інновацій і стимулювання аналітичного мислення персоналу. Оскільки технології створюють серйозну конкуренцію компаніям, що працюють в сфері комунікацій, організації прагнуть зайняти позиції також не пасивного спостерігача, а активного учасника, і такі продукти, як Tableau, допомагають їм в цьому.

У випадку з AIS застосування Tableau не тільки поліпшило процес візуалізації даних, але і надихнуло співробітників на розвиток інноваційного мислення на основі аналітики. З метою розвитку культури даних компанія тісно співпрацює з Tableau, впроваджуючи різні програми аналізу та візуалізації даних (семінари і щорічний AIS Analytics Day для того, щоб поділитися досвідом та отримати нові навички роботи з платформою).

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;