Страхування

Swiss Life застосовує Tableau для більш якісного розуміння даних і підвищення продуктивності

~ 3 хв

Рішення Tableau дозволило сформувати єдину стандартизовану базу даних, заощадити робочий час співробітника і підвищити ефективність процесів, а також продуктивність праці аналітиків

Страхова компанія Swiss Life веде свою діяльність у Франції більше 110 років і є лідером в області страхування і управління активами. Компанія вибрала Tableau, щоб надати своїм фахівцям високопродуктивні і багатофункціональні інформаційні панелі. Впровадження внутрішньої культури поводження з даними дозволяє Swiss Life поставити дані в основу своєї діяльності, тим самим стаючи компанією, керованою даними, яка може забезпечувати застосування інновацій у своїй практиці і знаходити нові можливості для розвитку бізнесу.

Проблема

Swiss Life необхідно було оптимізувати свої рішення для візуалізації даних. Існувала проблема отримання однорідних і надійних результатів аналітики. В процес залучалися IT-фахівці, аналітики покладалися на розрізнені джерела даних. Тому вся система аналітики була технологічно складною і дорогою.

Swiss Life прийняла рішення покладатися на структуровані джерела даних, щоб домогтися успіху і уникнути необхідності підключатися до різнорідних даних. Насправді, дані, що відображаються, могли бути ефективними тільки у тому випадку, якщо джерела були достовірними з самого початку. Таким чином, набори даних з більш ніж 100 різних джерел, що містять всі дані, які будуть використовуватися у аналізі, були або створені заново, або впорядковані. Також компанія сформувала команду для управління і публікації показників основного проекту по роботі з клієнтами. Ця команда виявилася гарантом надійності даних. В даний час вона як і раніше залишається першою точкою контакту для всіх команд, які використовують Tableau у Swiss Life.

Рішення

Процес трансформації аналітики почався у 2017 році з дослідження архітектури прийняття рішень у Swiss Life. Метою було визначити кращий інструмент візуалізації даних, який дозволяє аналітикам створювати динамічні і індивідуалізовані інформаційні панелі. Перша ліцензія Tableau була придбана Swiss Life у кінці 2017 року за підтримки Actinvision, яка зіграла велику роль у інтеграції рішення. Actinvision підтримує команди аналітиків, надаючи допомогу у ознайомленні з програмним забезпеченням і освоєнням рішення.

Swiss Life хотіла спростити доступ до даних, дозволивши фахівцям перевіряти дані, що надходили у різних форматах. Рішення Tableau дозволило створити єдину стандартизовану базу, заощадити час і підвищити ефективність процесів. Tableau дозволяє менеджерам і аналітикам мати загальні індикатори даних. У менеджерів є можливість отримати цілісне бачення процесу, що дозволяє їм більш ефективно розподіляти роботу і керувати конкретними видами діяльності своїх підлеглих. За допомогою Tableau виконується налаштування інформаційних панелей і проводиться аналіз на основі певних даних. Аналітики можуть створювати інформаційні панелі, до яких потім отримують доступ менеджери.

Swiss Life створила 225 інформаційних панелей, які можуть бути переглянуті співробітниками у будь-який час і які забезпечують до 1630 різних візуалізацій. Цей підхід показав, наскільки ефективно можна використовувати час співробітника і підвищити його продуктивність. З 2018 року Swiss Life навчила понад 200 користувачів, а до кінця 2020 року ця цифра зросте до 300. Компанія продовжує співпрацювати з Actinvision, використовуючи Tableau. Протягом поточного року було проведено понад 10 днів навчання за участю експертів Tableau і Actinvision, спрямованих на розгляд конкретних випадків використання.

Swiss Life також вдалося створити внутрішнє співтовариство, реалізувавши:

  • «дашборд-шоу»: заходи спільноти, на яких користувачі збираються кожен квартал, щоб ділитися порадами і дізнаватися про інші випадки використання;
  • інформаційні бюлетені, що публікуються кожні два місяці, з порадами для аналітиків, корисними посиланнями для конкретних профілів користувачів і інформацією для внутрішнього спільноти про прогрес у використанні аналітичних матеріалів.
Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;