Транспорт та логістика

Створення каналів відстеження та передачі даних від Segment для онлайн-сервісу продажу авто

~ 2 хв

Рішення забезпечує глибокий аналіз продукту завдяки передовим інструментам інтелектуальної аналітики, що дозволяє оптимізувати його характеристики та сформувати максимально якісну пропозицію

Segment, Heycar

Суть проблеми 

Heycar – європейська онлайн-платформа продажу старих автомобілів (понад 400 000 з пробігом менше 150 000 кілометрів і з повною гарантією). Подібні сервіси дуже розвинені в Німеччині, тому від початку перед компанією стояло завдання створити максимально «зрілий», готовий до запуску й розгортання продукт усього за три місяці. Частково проблема полягала не лише у створенні зовнішнього інтерфейсу, а й у його мікросервісах. Крім того, критично важливо було забезпечити процес інтеграції послуги з маркетинговими та аналітичними інструментами для швидкого масштабування в рамках місцевих законів ЄС (GDPR). Для цього розробникам необхідно було розуміти принципи взаємодії користувачів із продуктом, і застосувати кращі інноваційні можливості для поліпшення обслуговування клієнтів. 

Що пропонує Segment?

Segment – це платформа-постачальник послуг Customer Data Infrastructure (CDI) для роботи з інформацією про клієнтів. Спрощує збір, аналіз, трактування та архівування даних, отриманих із цифрових джерел (веб-сайтів і додатків). Дозволяє спростити процес обробки інформації, підключення нових діджитал-інструментів для моніторингу продуктивності, інформування про процеси прийняття рішень і створення унікальних користувальницьких інтерфейсів. Є додаткові інструменти для визначення особи користувача та об’єднання даних окремих споживчих груп з метою отримання цілісного уявлення про їхні дії та пріоритети у здійсненні покупок.

Як Heycar використовує Segment?

Segment допомагає Heycar ефективно використовувати інженерні ресурси для створення каналів відстеження та передачі даних, які акумулюються у хмарному сховищі MarTech. Крім того, Segment забезпечує більш глибокий аналіз продукту завдяки передовим інструментам інтелектуальної аналітики, що дозволяє краще пропрацювати й оптимізувати його характеристики, після чого сформувати максимально якісну пропозицію. Segment також легко інтегрується з Mixpanel – у комбінації вони дають комплексне уявлення про взаємодію користувачів із веб-інтерфейсом і мобільним додатком Heycar, що сприяє поліпшенню кожного циклу розробки продукту.

В цілому Segment заощадив Heycar понад 1000 інженерних годин з моменту запуску, прискорив інтеграцію інженерних і маркетингових рішень, зробив сервіс більш орієнтованим на дані та збільшив інтерес користувачів завдяки зручним цифровим інструментам.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;