Страхування

Страхова компанія Flex реорганізує маркетинг і продажі та збільшує попит за допомогою Dynamics 365

~ 3 хв

Маркетологи з легкістю керують аудиторією, залучають клієнтів і брокерів, просувають заходи, створюють більш масштабні кампанії по електронній пошті і більш ефективно управляють соціальними мережами – і все це на тлі підвищення крос-функціональної видимості процесів для колег з відділу продажів

Flexible-Benefit-Service-Corporation

Відсутність інтеграції та автоматизації існуючого програмного забезпечення не давало можливості компанії Flexible Benefit Service Corporation (Flex) проводити кампанії цифрового маркетингу, здатні збільшити продажі і поліпшити якість обслуговування клієнтів і ділових партнерів. Використовуючи Microsoft Dynamics 365 Marketing, Flex забезпечила відділам маркетингу і продажів високу прозорість і автоматизацію процесів. Компанія успішно змістила акцент у своєму бізнесі на зростання, інновації та підвищення споживчої цінності, одночасно зробивши медичне страхування більш доступним.

Доступні страхові виплати для всіх

Корпорація Flexible Benefit Service Corporation, відома як Flex, є побудованим в США агентством із загального страхування здоров’я і життя та адміністратором пільг, які надають рішення для перевізників, брокерів, роботодавців і споживачів. Flex займається різною діяльністю у сфері страхування: від індивідуальних стоматологічних планів до Medicare. Але компанія також хоче зіграти важливу роль у сприянні позитивних змін у страховій галузі, зробивши медичне страхування та інші види страхування доступними для більшої кількості людей, і до того ж менш дорогими.

У міру того, як потреби клієнтів і ділових партнерів змінюються, а відносини, якими управляє компанія, стають все більш складними, вона повинна забезпечити наявність необхідних інструментів і підтримки, які допоможуть їй залишатися актуальною і конкурентоспроможною. Щоб краще обслуговувати своїх клієнтів, Flex поставила мету поліпшити цифрову маркетингову діяльність, і спочатку намагалася зробити це за допомогою існуючого стороннього маркетингового рішення.

Маркетологи Flex виявили, що це рішення просто не може запропонувати той рівень автоматизації маркетингу і інтеграції з відділом продажів, який був потрібний компанії для поліпшення генерації потенційних клієнтів за допомогою таких ініціатив, як поведінковий маркетинг. Старе рішення надзвичайно ускладнило багато маркетингових ініціатив. Тому розгортання Microsoft Dynamics 365 допомогло об’єднати продажі та маркетингову діяльність, підвищити ефективність, прозорість процесів, самодостатність співробітників у ділових питаннях, а також стимулювало наступний етап розвитку бізнесу.

Велика ясність для кожної команди

Вже освоївши бізнес-додаток Dynamics 365, співробітники Flex швидко освоїли Dynamics 365 Marketing. Надаючи відділам продажів і маркетингу інтелектуальні інструменти з одного і того ж сучасного пакету, компанія зняла велику частину обов’язків по підтримці зі своєї ІТ-команди. Тепер маркетологи з легкістю керують покупцями, залучають клієнтів і брокерів, просувають заходи, створюють більш масштабні кампанії по електронній пошті і більш ефективно управляють соціальними мережами – і все це на тлі підвищення крос-функціональної видимості процесів для колег з відділу продажів.

Завдяки уніфікованому інтерфейсу Dynamics 365 маркетологи мають повне уявлення про те, де для продавців відкриваються найкращі можливості, і навпаки. Таким чином, в той час як маркетологи використовують Dynamics 365 для залучення і підтримки більшого числа клієнтів і брокерів за допомогою заходів, кампаній по електронній пошті і соціальних мереж, менеджери з продажу можуть використовувати ці дані, щоб закрити більше можливостей, і завжди знати поточний стан кожного облікового запису в циклі продажів.

Flex також використовує Dynamics 365 для визначення каналів продажів, які використовуються не так, як очікувалося. Це розуміння допомагає фірмі забезпечувати кращу підтримку і велику цінність для брокерів. Компанія застосовує Microsoft Power BI, щоб розуміти, як клієнти взаємодіють з кампаніями по електронній пошті. Завдяки можливостям відстеження та аналізу у реальному часі в Power BI особи, які приймають рішення, мають чітке і точне уявлення про ефективність кампанії, і приймають стратегічні рішення про зміст і терміни відправлення електронних листів клієнтам.

Результати

Об’єднання відділів продажів і маркетингу і прискорення обробки потенційних клієнтів призвело до збільшення попиту, продажів і доходів, більшої прозорості та узгодженості, а також більшій кількості задоволених клієнтів. І відділ маркетингу, і відділ продажів тепер має повне уявлення про досвід роботи з клієнтами, включаючи потенційну цінність кожного клієнта для Flex. Використовуючи Dynamics 365 Marketing брокери відправляють більш актуальні і цільові пропозиції потенційним клієнтам. Це допомагає поліпшити якість продажів за рахунок того, що споживачі купують плани медичного страхування, найбільш відповідні їхнім потребам.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;