Банки

St. Mary’s Bank консолідує дані завдяки Tableau

~ 2 хв

В даний час, через інтеграцію Tableau з AWS і підключення до джерел даних, таких як Snowflake, банк проводить швидкий, надійний і економічно ефективний аналіз активів клієнтів на загальну суму понад 1 мільярд доларів. 80% співробітників компанії використовують даний сервіс

St. MarysBank, Tableau

St. Mary’s Bank (Банк Святої Марії)

Перший кредитний союз у Сполучених Штатах. Організація вже більше 100 років підтримує фінансові потреби фізичних осіб, сімей і підприємств, надаючи банківські, кредитні послуги та послуги з довгострокового планування.

Через розрізнених внутрішніх систем банку було складно отримати цілісне уявлення про свої дані, крім того, технології потребували оновлення. Це ускладнювало залучення клієнтів і створення звітності для більшого числа співробітників без додаткових витрат, а також відстеження точності заявок на отримання позик і фінансових транзакцій для понад 100 тисяч клієнтів. Банк поставив завдання організувати більш ефективно керовану команду і злагоджену систему роботи. На початку було прийнято рішення замінити ручні звіти інструментальними панелями Tableau. Успішно перейшовши від локального до хмарного сервісу за допомогою Amazon Web Services (AWS), Банк Святої Марії перетворив Tableau у внутрішнє рішення для корпоративної аналітики.

В даний час, завдяки власному підключенню Tableau до AWS і джерел даних, таких як Snowflake, банк проводить швидкий, надійний і економічно ефективний аналіз активів клієнтів на загальну суму понад 1 мільярд доларів. Значно розширилося використання Tableau. 80% співробітників банку використовують даний сервіс.

Спрощений доступ до даних покращує роботу філій і обслуговування клієнтів.

Співробітники користуються можливостями Tableau для збору інформації про роботу філій і прийняття рішень на основі даних, які покращують обслуговування клієнтів, управління активами і продуктивність операцій. Об’єднуючи всі дані у AWS, команда бізнес-аналітиків і проект-менеджерів прискорила очищення даних і допомогла підтримати відповідність даних нормативним вимогам. Якість даних відстежується у Tableau членами бізнес-груп, які переглядають інформацію кожен день. До теперішнього моменту банк усунув 40 тисяч помилок у даних, заощаджуючи кожну тиждень від 10 до 20 робочих годин.

St. Mary’s Bank також контролює діяльність волонтерів через Tableau. Панель відстежує щомісячні години роботи волонтерів та їх грошовий еквівалент, щоб керівництво могло розпізнавати досягнення окремих співробітників, відділів та колективних підприємств, які підтримують культуру пожертв.

У міру зростання популярності Tableau у Банку Святий. Марії, команда бізнес-аналітиків відкрила те, що отримало назву «Tableau office hours». Кожні шість тижнів співробітники організовують брейнсторми, на яких ставлять запитання або дізнаються щось нове про роботу таблиць від своїх колег. Банк також вкладає кошти у навчання інших співробітників тому, як отримати доступ до наявних панелей моніторингу або до даних для створення своїх власних звітів.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;