Транспорт та логістика

SNCB покращує якість обслуговування і безпеку клієнтів, використовуючи Microsoft Azure

~ 4 хв

Хмарна платформа підвищує продуктивність і ефективність роботи, дозволяє інформувати пасажирів і персонал про актуальні зміни у розкладі, а також забезпечує відмову від паперової звітності і перехід на цифровий обмін даними

SNCB Microsoft Azure

Національна залізнична компанія Бельгії (SNCB) перевозить 253,4 мільйона пасажирів на рік і прагне забезпечити безпечне і своєчасне обслуговування. Щоб поліпшити враження пасажирів від поїздок і впоратися з конкуренцією, SNCB прийняла стратегію хмарних технологій для IT та обрала Microsoft Azure як надійну платформу. В даний час компанія переносить більшість зі своїх 750 додатків у Azure і розробляє нові хмарні сервіси, які надають пасажирам більш точну інформацію і роблять роботу співробітників простішою і ефективнішою.

Щодня SNCB управляє 3 672 пасажирськими поїздами, обслуговує 554 станції з річною відвідуваністю 253,4 мільйона пасажирів. Протягом майже 100 років існування SNCB трансформувалася у відповідь на великі технологічні революції у залізничному транспорті – від енергії пари до вугілля, потім до дизельного палива, а тепер до електрики. SNCB трансформує IT, переміщаючи програми та інші ресурси у хмару і впроваджуючи цифрові інструменти для модернізації повсякденних операцій.

Коли Microsoft Azure стала використовуватися як хмарна платформа, компанія розгорнула хмарні продукти Microsoft 365 для підвищення продуктивності, комунікації та спільної роботи. Співпрацюючи з Microsoft та Tata Consultancy Services (TCS), членом партнерської мережі Microsoft, SNCB використовує свій перехід на Azure для поліпшення операцій, підвищення безпеки і надання більш якісних послуг своїм клієнтам. Державна компанія SNCB у даний час є єдиним оператором пасажирських залізничних перевезень в Бельгії, але ситуація зміниться у 2023 році, коли ринок відкриється для конкуренції.

Вантажні перевезення та міжнародні залізничні перевезення вже є конкурентоспроможними галузями у Бельгії. SNCB дивиться у майбутнє, в якому ефективність, маневреність і інноваційна корпоративна культура стануть важливими активами.

SNCB створила раду з інновацій, щоб знайти способи підвищити задоволеність клієнтів, надати нові бізнес-продукти і послуги та підвищити безпеку. Перехід на Azure привніс у ініціативу нову швидкість та гнучкість. Всі ідеї, що виникають, компанія запускає у розгортання для підтвердження концепції (proof of concept або POC). Від ідеї до РОС проходить всього 5 робочих днів.

Хмара з високим ступенем захисту для відомої публічної компанії

SNCB цінує високий рівень безпеки та відповідність вимогам Загального регламенту захисту даних (GDPR) Європейського Союзу, які забезпечує Azure. Це публічна загальнодоступна організація, яка практично постійно піддається атакам з боку хакерів, тому можливість довіряти рівню безпеки Azure є величезною перевагою для компанії.

Крім використання вбудованих функцій безпеки, SNCB використовує Центр безпеки Azure для усунення загроз і ризиків, моніторингу стану глобальної безпеки. Завдяки Azure збільшуються обчислювальні потужності, а хмара поглинає трафік DDOS без простоїв веб-сайтів.

Актуальна інформація для пасажирів

У минулому клієнти SNCB висловлювали невдоволення неузгодженістю інформації про поїзди і розклад руху по різним каналам. Це відбувалося тому, що дані надходили з семи різних систем, які не могли легко взаємодіяти один з одним. Щоб вирішити цю проблему, SNCB створила рішення Reizigers Info Voyageurs (RIV), яке об’єднує сім різних серверних систем у єдину інтегровану систему, що працює в Azure. Масштабованість, яку забезпечує Azure, важлива, тому що залізничний бізнес має пікові моменти використання у певний час доби і у певні періоди року.

З хмари фахівці можуть легко підключатися до різних систем через API-інтерфейси та шлюзи веб-служб, щоб отримувати потрібну інформацію.

Актуальна інформація для співробітників

Не тільки клієнти SNCB отримують вигоду від більш швидкого доступу до точних даних. Для машиністів поїздів, кондукторів та ремонтних бригад цифрова трансформація компанії відкриває більш ефективний режим роботи. Для машиністів поїздів SNCB щоденна паперова звітність була реальністю – 12 кілограмовий рюкзак, заповнений документами. SNCB витратила кілька років на проект з оцифрування під назвою Intelligent Driver Assistance. Кожен водій отримав планшет, який потрібен для читання PDF-файлів, проте кожен раз, коли документація змінювалася, пристрої потрібно було синхронізувати. Це займало 20 хвилин на початку кожної зміни.

В результаті була створена нова система під назвою eDrive, яка працює у Azure і повністю замінює, а також розширює функціональність попереднього рішення. На початку кожної зміни персонал швидко ідентифікує високопріоритетні повідомлення та оновлення. Це скорочує час підготовки до зміни приблизно до п’яти хвилин. Створивши eDrive та відмовившись від паперових процесів у повсякденній роботі поїздів, SNCB економить близько 900 фунтів паперу кожен місяць (що еквівалентно 18 деревам на рік).

Крім eDrive, у SNCB є проект під назвою Linda. Заснована на аналогічному наборі технологій Azure, Linda призначена для спрощення та прискорення процесів, пов’язаних з відправленням поїзда зі станції. Перед відправленням поїзда машиніст і кондуктор повинні переконатися, що всі у безпеці і всі двері закриті. З Linda все робиться за допомогою однієї і тієї ж системи, а не так, як раніше – з різними системами на різних станціях. Кондуктор використовує смартфон і розумні годинник для взаємодії з машиністом і сигнальної будкою – спочатку для того, щоб вказати, що відправлення заплановано, а потім для сигналу, що поїзд готовий і час їхати. Коли кондуктор робить перший сигнальний рух, щоб вказати на відправлення, інформація одночасно передається на інформаційні екрани по всій станції, тому всі знають, що потяг збирається вирушати і пасажири більше не можуть увійти.

Компанія Everest – офіційний партнер Microsoft в Україні. Якщо ви хочете дізнатися докладну інформацію або вартість рішень Microsoft, звертайтеся до наших фахівців.

;