Завдяки системі планування Workday, TSA організувала облік робочого часу співробітників, створила злагоджену систему нарахування заробітної плати у південному і східному регіонах, а також скоротила витрати часу на складання робочої звітності вручну
The Salvation Army (TSA) – одна з найбільших у світі християнських організацій соціального забезпечення, яка налічує понад 1 650 000 учасників, що працюють у 128 країнах. Австралійський підрозділ TSA (також відомий як Salvos) охоплює географічні райони Нового Південного Уельсу, Квінсленда, Південної Австралії, Північної та Західної Австралії, Тасманії і регіону Вікторії.
Персонал Salvos дуже різноманітний, він поділяється на кілька категорій співробітників.
Salvos містить різні організаційні структури, деякі з них мають власну структуру управління і є юридичними особами.
Основними структурами є:
Ситуація з даними в Salvos була складною. Дані дублювалися в різних системах, електронних таблицях Excel і друкованих файлах. Створення організаційних звітів, таких як обов’язкові звіти WGEA, звітність про кадрові ресурси на національному рівні, відстеження перевірок цілісності і підготовка даних про відповідність, було надзвичайно важким процесом. На початку 2019 роки для заміни численних існуючих систем управління персоналом та нарахування заробітної плати TSA приступила до реалізації національної програми перетворень для впровадження систем Workday HCM + iChris Payroll з подальшим розгортанням часу і відвідуваності Kronos в Salvos. Крім того, компанія потребувала злагодженої системі нарахування заробітної плати у всіх робочих регіонах Salvos, оскільки чисельність персоналу становила понад 10 тисяч осіб. До Alteryx південний і східний регіон нараховував зарплату співробітникам, використовуючи різні програмні рішення. Згодом виникла критична проблема цілісності даних, дублювання інформації, проблеми з плануванням робочої сили і підготовкою звітності по персоналу на національному рівні. Необхідно було перенести понад 230 000 строк даних з декількох застарілих систем в Workday (інструмент Alteryx).
З огляду на величезний обсяг даних, ключове завдання на початкових етапах вирішення проблеми полягала у тому, щоб з’ясувати, як автоматизувати процес міграції даних, щоб зробити його повторюваним у різних циклах. Почавши використовувати Alteryx для перетворення даних, Salvos стала застосовувати його і в інших робочих сценаріях, таких як планування робочого дня, конфігурація і перевірка даних, аудит робочих рішень після запуску.
Були створені такі системи для роботи з фінансами і персоналом:
Alteryx також використовували для:
Кількісна оцінка робочих процесів Alteryx, розроблених в рамках реалізації Workday і Payroll, показала, що Salvation Army Australia економить 600 годин ручної праці (в одному робочому проекті в порівнянні з традиційними методами виконання).
Компанія Everest – офіційний партнер Alteryx в Україні. Для більш детальної інформації та впровадження рішень Alteryx в своїй компанії звертайтеся до наших менеджерів.