Рітейл та eCommerce

Ритейлер Argos реалізує мобільну стратегію з TIBCO Cloud Mashery

~ 3 хв

Рішення TIBCO Cloud Mashery було обране для забезпечення автоматизації з попередженнями і звітами, щоб забезпечити відповідність бренда функціоналу додатків

Argos

Про компанію

Компанія Argos має багату історію впровадження інновацій, особливо у тому, щоб спростити для клієнтів отримання продуктів у магазині. Додаток ритейлера для iPhone швидко зарекомендував себе у топ-10 безкоштовних завантажень в iTunes App Store. Сьогодні API розвивають цей успіх, забезпечуючи інноваційні точки взаємодії з покупцями у магазинах. API-інтерфейси Argos лежать в основі всіх каналів продажів, забезпечуючи якісну взаємодію з клієнтами.

Поточна програма Argos з удосконалення веб-сайтів сприяє появі нових функцій поліпшення цифрових шляхів до покупки. Завдяки цьому процесу компанія отримала можливість багатоканальної роздрібної торгівлі та оновила відносини з клієнтами. Після того, як відвідуваність сайту дійшла до 1 мільярду візитів на рік (найбільш відвідуваний веб-сайт ритейлера у Великобританії), Argos зіткнулася з деякими бар’єрами. API-інтерфейси компанії були спочатку орієнтовані виключно на мобільні додатки, але незабаром виявилися несподівані можливості для їх використання в інших каналах та інших сферах бізнесу. Стало очевидно, що необхідне рішення, яке розширює можливості API для такого масштабу, безпеки даних і багатоканальних, багатоплатформних інновацій, які підходять бренду як ведучому роздрібному продавцю цифрових послуг.

Рішення

Як і більшість великих роздрібних торговців, Argos хотів створювати додатки, що використовують як відкриті, так і закриті співтовариства розробників, для задоволення різних бізнес-потреб. Важливим фактором у роботі з громадами розробників є управління і підтримання високої цінності бренду, в тому числі високих стандартів безпеки даних Argos при управлінні додатками по декількох каналах і платформах.

Ритейлеру був необхідний спосіб безпечного управління комерційними API-інтерфейсами у будь-якому додатку, з будь-яким з партнерів, і неможливо було мати стійку стратегію API, не маючи можливості захистити кожну ланку в ланцюжку. Рішення TIBCO Cloud Mashery було обране для забезпечення автоматизації з попередженнями і звітами, щоб забезпечити відповідність бренда функціоналу додатків.

Переваги

Mashery допомагає Argos запобігти небажаному доступу до API та захищати від атак типу «відмова в обслуговуванні» та повторення. Цей рівень захисту зберігається навіть тоді, коли додатки Argos використовують дані по безлічі каналів і платформ. Завдяки Mashery Control Center, Argos може встановлювати попередження про проблеми транзакцій і забезпечувати оптимальну продуктивність API для своїх додатків на всіх мобільних пристроях.

Повна інтеграція з корпоративними системами Argos надає платформі Argos API потужну конкурентну перевагу. Додатки Argos стануть більш інтелектуальними і більш чуйними до індивідуальних клієнтів. Що це означає для побудови сильної стратегії цифрового роздрібного API? Протягом багатьох років покупці Argos отримували зручні автоматичні текстові повідомлення про надходження у магазин замовлених ними продуктів. Інтегрована платформа Argos API на базі Mashery забезпечує більш персоналізований клієнтський досвід. Mashery створює інтелектуальні та вигідні додатки, спираючись на попередні переваги покупців. Home Retail Group вже розробила чотири додатки, які були завантажені мільйони разів. В даний час інші мобільні додатки знаходяться у стадії розробки, а стратегія API є частиною плану подальшої цифрової трансформації Argos.

Everest впроваджує системи бізнес-аналізу (Business Intelligence, BI) на підприємстві з нуля: від проведення аудиту та побудови готової аналітичної системи до візуалізації даних і створення звітів.
Для детальної консультації звертайтесь до наших спеціалістів.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;