Рітейл та eCommerce

Розумні камери Intel створюють теплову карту відвідування магазинів Capgemini In-store Analytics

~ 3 хв

Рішення адаптується до будь-яких існуючих ресурсів та інфраструктури магазину. Камери Intel RealSense створюють карту відвідування, а інші елементи дозволяють відобразити взаємодію клієнтів з товаром і просування покупця по конверсійній воронці

Компанія

Capgemini – консалтингова компанія, один зі світових лідерів у інформаційних технологіях і менеджменті, успішно реалізує рішення, створене із застосуванням технологій Intel і застосовується ритейлерами для отримання актуальної інформації про діяльність магазину.

Проблема

Будь-яка велика мережа магазинів має безліч точок даних, а менеджери мереж намагаються отримати максимум інформації про діяльність і процеси, що відбуваються у кожному магазині. Актуальними проблемами залишаються такі:

  • розуміння типу клієнта (яка кількість відвідувачів у магазині, нові вони чи постійні, місцеві чи ні);
  • омніканальна комунікація (чи є у клієнтів, які відвідують магазин, онлайн-аккаунт? Якщо так, то яка їхня активність в Інтернеті? Яка їхня остання покупка і які товари розміщені в їх кошику?);
  • взаємодія у магазині (куди покупці йдуть першими? Де вони затримуються? Чи спілкувалися вони зі співробітником магазину, якщо так, то як довго? Як довго вони залишалися в магазині?);
  • доступ до аналітики (чи можуть менеджери магазину отримувати доступ до даних у реальному часі? Чи доступні дані сховища на будь-якому пристрої? Чи можуть звіти бути легко і динамічно налаштовані і розподілені за категоріями?).

Досягнення у області технологій моніторингу магазинів, такі як відеокамери і пристрої відстежування місцеположення покупців, надають роздрібним продавцям оперативні дані про ефективність магазину, планограма і асортимент продукції. Тепер ритейлери можуть отримати доступ до безцінних відомостей і дізнатися, які товари викликають інтерес у покупців, але залишені у примірювальній і з якої причини (не підійшов розмір, потрібна підгонка по зросту і т.д.).

Рішення

Рішення Capgemini In-store Analytics підвищує продажі за допомогою технологій. Воно адаптується до будь-яких існуючих ресурсів та інфраструктури магазину. Рішення використовує Google Cloud і Google IoT Core, пасивні аналізатори трафіку, камери Intel RealSense, і надає рітейлерам наступні види даних:

  • теплова карта відвідуваності магазину;
  • відображення взаємодії клієнтів з товаром;
  • вплив реклами;
  • конверсійні воронки.

У результаті застосування Capgemini In-store Analytics ритейлер отримує такі вигоди:

  • ефективне прийняття рішень щодо розміщення магазину або торговельної точки (різні варіанти розміщення забезпечують різну ефективність і різні коефіцієнти конверсії);
  • оптимізація компонування товарів (приклад: порівнюючи кількість покупок спортивних топів сезонний ритейлер зрозумів, що у літній сезон необхідно перенести стійки з літніми топами у вхідну частину магазину);
  • навантаження на співробітників магазину (приклад: порівнюючи співвідношення продавців і покупців ритейлер встановив, що коефіцієнт конверсії значно знижувався, якщо продавець обслуговував більше семи клієнтів одночасно. Збільшивши чисельність персоналу у години пік, компанія підвищила доход на 5-10%);
  • швидкий зворотний зв’язок (організувавши асортимент магазину і отримуючи прямий зворотний зв’язок від покупця, рітейлер бачить, наскільки добре продаються різні товари і на якому рівні лояльність клієнта).

Компанія Everest є офіційним партнером Intel зі статусом Gold в Україні. Звертайтесь до нас, якщо бажаєте купити рішення Intel в Україні.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;